کد خبر : 1451861 | 13 مرداد 1396 ساعت 19:18 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

شیری: گزینه ای بهتر از اخباری برای کاپیتانی نبود

کاپیتان تیم سایپا می‌گوید با آنالیز دقیق کادرفنی توانستند صنعت را شکست دهند.

شیری: گزینه ای بهتر از اخباری برای کاپیتانی نبود

حامد شیری مدافع تیم فوتبال سایپا در خصوص پیروزی تیمش در هفته دوم به ورزش سه گفت: صنعت نفت هفته اول را خوب شروع کرد و توانست استقلال را شکست دهد. آنها تیم پرمهره‌ای دارند و خوب هم توانستند بازی را تحت کنترل خود در بیاورند.


وی در ادامه گفت: گل‌هایی که از صنعت دریافت کردیم دقیقا روی ضربات ایستگاهی بود، چیزی که کادرفنی پیش از آن در جلسات آنالیزی به آن تاکید داشتند. ما نباید به حریف اجازه نفوذ از این مناطق را می‌دادیم که خب با پیروزی و آنالیز دقیق کادرفنی توانستیم به مهم دست پیدا کنیم.


او در پاسخ به این سوال که آیا سایپا می‌تواند این فصل جبران فصل قبل را کند خاطرنشان کرد: مطمئنا مجموعه سایپا تلاش می‌کند بهترین نتایج را رقم بزند و قطع به یقین هم همین‌طور خواهد شد، پتانسیلی که در سایپا وجود دارد این تیم را موفق خواهد کرد به شرط آنکه با تمرکز بالا پا به مسابقات بگذاریم و هرچه در توان داریم در زمین مسابقه برای موفقیت تیممان به کار ببریم.

اولین گل سایپا از روی نقطه پنالتی حاصل شد که مدافع این تیم درباره آن می‌گوید: من هنوز وقت نکردم فیلم بازی را تماشا کنم اما کارشناسان داوری این پنالتی را درست اعلام کردند.
شیری در زمان خروج از زمین بازوبند را به محمدرضا اخباری داد که در این خصوص تصریح کرد: زمانی که می‌خواستم از زمین مسابقه بیرون بیایم اولین گزینه‌ای که به ذهنم آمد و باتجربه‌تر از همه دیدم محمد اخباری بود، او فقط 2 سال آن هم برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتور رفته بود و او به دلیل آنکه هم در تیم نوجوانان و هم جوانان این باشگاه حضور داشت به نسبت سایر بازیکنان حاضر در زمین سابقه بیشتری در سایپا داشت.

 

دیدگاه‌ها