کد خبر : 1451953 | 13 مرداد 1396 ساعت 23:30 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

جوسازی کردند که یکسری بازیکن خاص می‌گیرم

قلعه نویی: هنوز با ذوب‌آهن مدنظرم فاصله داریم

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان برد مقابل گسترش فولاد را به کارگران کارخانه ذوب آهن تقدیم کرد.

قلعه نویی: هنوز با ذوب‌آهن مدنظرم فاصله داریم

به گزارش "ورزش‌سه"،  امیر قلعه نویی بعد از پیروزی تیمش مقابل گسترش فولاد در نشست خبری حضور یافت و صحبت هایی انجام داد که در ادامه آمده است:


هنوز با تیم مورد نظرم فاصله داریم


میلاد باسعادت آقا امام مرضا(ع) را تبریک می‌گویم. ما درست است که بازی را بردیم اما هنوز با آن ذوب‌آهنی که مدنظرمان است فاصله داریم و این علت دارد، چون 50 تا 60 درصد تیم نیستند و آن هماهنگی را نداریم.


این برد تقدیم به کارگران کارخانه ذوب آهن


تشکر می‌کنم از همه بچه‌ها. ما سه گل زدیم و چند گل هم نزدیم. به بچه‌ها و کارگرها تبریک می‌گویم. ما می‌توانستیم بهتر از این بازی کنیم،‌بالاخره تیم ما امروز کامل نبود. امیدوارم مصدومان بیایند تا شرایط تیم ما بهتر شود.


با یک مهاجم پازل ذوب آهن تکمیل می شود


من فکر می‌کنم اول فصل تبلیغات منفی علیه من شد که من فقط از بازیکنان تراکتورسازی استفاده می‌کنم. من در اینجا به صراحت بگویم فقط یک جای خالی داریم و آن مهاجم ماست و با آمدن او پازل ذوب‌آهن تکمیل می‌شود.


5 مصدوم داریم


ما 5 مصدوم کلیدی داریم و امیدوارم زودتر برگردند و جا دارد اینجا از تیم پزشکی تشکر کنم.


اخراج شریفات درست نبود


به نظر من کارت قرمز درست نبود و در نتیجه بازی تأثیر داشت، اما به هر صورت آرزوی موفقیت برای داوران دارم. یک برخورد خود باشگاه دارد و یک برخورد خود من دارم و سال‌های گذشته هم انجام می‌دادم. اعتقاد من این است ذوب‌آهن تیم با اخلاقی است و نباید این سرمایه را به آسانی از دست دهیم. این خوب نیست برای ما که کارت‌های این مدلی بگیریم.


تبلیغات دور زمین به مدیریت ربط دارد


قلعه‌نویی در واکنش به سوال‌های خبرنگاران در مورد تبلیغات اطراف زمین اظهار داشت: سوال‌هایی که به مدیریت ارتباط دارد اجازه دهید من در مورد آن صحبت نکنم و من در حیطه فنی جواب سوال‌های شما را بدهم.



هواداران از ما حمایت کنند


از هواداران تیم ذوب‌آهن می‌خواهم که این تیم را چون یک تیم ریشه‌دار است و افتخارات زیادی دارد و در جام تخت جمشید شرکت می‌کرده حمایت کنند. از آنها می‌خواهم بیایند و حمایت خود را از تیم بیشتر کنند.

دیدگاه‌ها