کد خبر : 1451968 | 13 مرداد 1396 ساعت 23:58 | 48.8K بازدید | 0 دیدگاه

نباید مغرور شویم

تارتار: همه ایران باید به جم احترام بگذارند

سرمربی پارس جنوبی در پایان بازی با گلایه از داوری صحبت کرد و گفت اگر این بازی نتیجه‌ای جز برد داشت داور این مسابقه را نمی‌بخشیدم.

تارتار: همه ایران باید به جم احترام بگذارند

به گزارش "ورزش سه"، از سالن کنفرانس ورزشگاه تختی جم، مهدی تارتار درباره دیدار با پیکان و دومین پیروزی که کسب کردند به سوالات خبرنگاران پاسخ می‌دهد.


نیمه اول کار پیکان را تمام کردیم
ما با 3 گلی که در نیمه اول زدیم کار حریف را تمام کردیم، بازی را خوب شروع کردیم. ما در نیمه دوم قصد داشتیم پیکان را کنترل کنیم و در اواخر بازی آنها رو به بازی هجومی آوردند و در نهایت هم توانستند یک گل خورده دیگر را هم جبران کنند.


نتیجه‌ جز پیروزی رقم می‌خورد داور را نمی‌بخشیدم
اگر این بازی مساوی می‌شد و یا شکست می‌خوردیم به هیچ عنوان داور را نمی‌بخشیدم. من این داور را در حد و اندازه لیگ برتر ندیدم و باید در قضاوتش دقت بیشتری می‌کرد، اگر نتیجه دیگری رقم می‌خورد قطعا این تیم ما بود که متضرر می‌شد. امیدوارم دیگر چنین قضاوت‌هایی را شاهد نباشیم.


همه ایران باید به جم احترام بگذارند
در کنفرانس خبری قبل از بازی هم عرض کردم همه کشور باید به این شهر، تیم و مردم بافرهنگش احترام بگذارند. مردم جم با وجود آنکه داوری سوت‌های اشتباه بسیاری زد اما هیچ اهانتی و توهینی به داور نکردند. از هواداران تشکر میکنم که با حضور خود به ما روحیه ای مضاعف دادند و انتظار دارم هر بازی بیشتر از بازی قبل استقبال کنند.


بازیکنانمان بالاتر از سطح لیگ‌برتر ظاهر شدند
ما فکر نمی‌کردیم در لیگ برتر بازی‌ها تا این حد مستقیم باشد، بازی مستقیم پیکان را ما  بیشتر در لیگ دسته اول شاهد بودیم. ما برای ضد حملات برنامه داشتیم و می توانستیم در نیمه دوم گلزنی کنیم اما خب بیشتر از هر چیزی حفظ نتیجه برایمان اهمیت داشت. تیم ما با اقتدار این برد را بدست آورد، بازی‌ای که بچه های ما در نیمه اول انجام دادند سطح آن از لیگ برتر هم بالاتر بود اما بازیکنان ما تجربه ی لیگ برتر را ندارند.


نباید مغرور شویم، ما برای بقا می‌جنگیم
میانگین سنی خط دفاع ما در حدود ۲۳ سال و کاملا جوان است. خط حمله‌مان در این دو بازی خوب عمل کرده و در دو بازی گذشته توانسته ۷ گل وارد دروازه حریفان کند. ما تیم یکدست و جوانی داریم و هنوز هم برای بقا تلاش میکنیم، ما نباید مغرور شویم.


از هفته ششم به جدول نگاه کنید
انتظارات از تیم ما باید به واقع باشد‌ ما تیم کم تجربه ای هستیم. جدول مسابقات از هفته ششم کامل خواهد شد و نباید تنها به این دو بازی بسنده کرد.

دیدگاه‌ها