کد خبر : 1452007 | 14 مرداد 1396 ساعت 11:01 | 66.1K بازدید | 5 دیدگاه

وقتی داور جباری را هم عصبانی کرد (عکس)

عملکرد داور بازی استقلال برابر استقلال خوزستان آنقدر پراشتباه بود که در طول بازی بازیکنان و کادرفنی آبی ها بارها از کوره در رفتند.

به گزارش "ورزش سه"، وحید کاظمی شب گذشته اولین قضاوت خود را در لیگ برتر تجربه کرد، آن هم در بازی که استقلالی ها برای کسب اولین پیروزی خود در لیگ برتر بی تاب بودند.


اما در عمل تصمیم های داور روی از دست رفتن 3 امتیاز بازی برای استقلال کاملا تاثیر گذار بود چراکه داور در دقایق پایانی نیمه اول بازی پنالتی واضح روی علی قربانی را اعلام نکرد تا آبی ها در بدست آوردن اولین پیروزی فصل خود ناکام باشند.

 


با این حال این موضوع تنها باری نبود که تصمیم های کاظمی بازیکنان استقلال را عصبانی کرد، در دقایق پایانی داور پشت محوطه جریمه روی سجاد شهباززاده خطا اعلام کرد و مجتبی جباری برای تلف نشدن وقت بازی خیلی زود توپ را به شجاعیان داد اما داور بازی را قطع کرد و اعلام کرد باید بازیکنان استقلال کار را با سوت او آغاز کنند.

 


همین مساله باعث شد مجتبی جباری که در بازگشت به استقلال سعی کرده چهره آرامی از خود نشان دهد هم به شدت از این اتفاق عصبانی شود و به همراه شجاعیان به داور بازی اعتراض کند.


عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها