کد خبر : 1452054 | 14 مرداد 1396 ساعت 13:18 | 27.7K بازدید | 8 دیدگاه

عادت خوب رشتی ها ترک نشد

همیشه که قرار نیست این مدل اتفاقات از سوی هواداران خارجی در فوتبال ما روی دهد و خوب است سازمان لیگ توجهی ویژه به هواداران سپیدرود داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، درست است که سپیدرود در دو بازی خود هنوز نتوانسته امتیازی از آوردگاه لیگ هفدهم کسب نماید، اما هواداران این تیم قدیمی تا اینجا لیگ توانسته اند فرهنگی تازه را در فوتبال ما به نمایش بگذراند.


رشتی ها پس از پایان مسابقه شان کیسه زباله به دست می گیرند و به جمع کردن زباله های بر جای مانده از حضورشان در ورزشگاه می پردازند تا صحنه ای جالب را از خود بر جای بگذارند.


آنها هفته گذشته نیز پس از قشون کشی دو هزار نفره شان به ورزشگاه تختی ماندند و سر و گوشی به نظافت ورزشگاه میزبانشان کشیدند و بعد به خانه بازگشتند.


این حرکت کم نظیر سپیدرودی ها در حالی اتفاق افتاده که آنها در هر دو بازی با شکست ورزشگاه را ترک کردند و چه کسی است که نداند متعصب های سپیدرودی ها در چنین لحظاتی کفری ترین انسان های کره زمین هستند.


هواداران سپیدرود بارها و بارها مدد کار تیمشان بوده اند و از برف روبی ورزشگاه و محل تمرین سپیدرود تا حضور همیشگی شان در بازی های داخل و خارج از خانه همیشه نشان داده اند که نوعی خاص از فرهنگ هواداری در وجودشان ریشه دوانده است.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها