کد خبر : 1452136 | 14 مرداد 1396 ساعت 17:39 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

اولین شکست برای تیم ملی واترپلو جوانان ایران

تیم ملی واترپلو جوانان ایران در نخستین دیدار خود از سری مسابقه‌های قهرمانی جوانان جهان مقابل روسیه شکست خورد.

اولین شکست برای تیم ملی واترپلو جوانان ایران

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، نوزدهمین دوره مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان از ۱۴ تا ۲۲ مرداد ماه سال جاری به میزبانی کشور صربستان برگزار می‌شود. تیم ملی ایران نیز یک هفته قبل از آغاز این مسابقات در کشورصربستان حاضر شد تا با برگزاری اردوی تدارکاتی آمادگی خوبی در این رقابت‌ها داشته باشد. ملی‌پوشان جوان ایران در گروه A این مسابقات قرار دارند که امروز در اولین مسابقه خود نتیجه را به کشور روسیه واگذار کردند.

تیم ملی واترپلو جوانان ایران که در این مسابقات حضور دارد امروز به مصاف تیم ملی کشور روسیه رفت که متأسفانه نتیجه را به حریف خود واگذار کرد. واترپلوییست‌های جوان ایران که در این مسابقه عملکرد خوبی را از خود نشان ندادند نتیجه را با حساب ۱۹ بر ۲ به حریف قدرتمند خود واگذار کردند.

ملی‌پوشان جوان ایران باید در ادامه این رقابت‌های مهم در مقابل کشورهای آمریکا، یونان و پورتوریکو قرار بگیرند. به گفته الکساندر چیریچ یکی از رقبای قدرتمند تیم ملی واترپلو جوانان ایران کشور یونان است که ملی پوشان ایران کار سختی را در مقابل این تیم قدرتمند دارند.

کادر فنی این تیم را در این مسابقات الکساندر چیریچ به عنوان سرمربی و وحید رضایی به عنوان کمک مربی تشکیل می‌دهند.

ترکیب تیم ملی واترپلو جوانان ایران در این مسابقات را شایان قاسمی، آرش پورزرگر، مهدی یزدان‌خواه، آرشیا الماسی، امیرحسین رهبر، امین قویدل، حسین خالدی، امیرحسین حیدری، سید سجاد ساویز، بردیا پیروانی، علیرضا پوررنگ و امیرمحمد پرهون تشکیل داده‌اند.

دیدگاه‌ها