کد خبر : 1452414 | 16 مرداد 1396 ساعت 09:50 | 30.1K بازدید | 1 دیدگاه

شاید به مالزی یا تایلند بروم؛

منوچهری: مردم بی‌پولی‌ فوتبال را هم ببینند

مهاجم سابق تیم استقلال اعلام کرد اولویت خود را برای حضور در لیگ برتر یا تیم های شرق آسیا گذاشته است.

منوچهری: مردم بی‌پولی‌ فوتبال را هم ببینند

امین منوچهری مهاجم باتجربه فوتبال که سابقه پوشیدن پیراهن تیم هایی مثل استقلال و سپاهان را در کارنامه دارد، در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره بدشانسی هایی که آورده، آینده اش و برخی مسائل دیگر صحبت هایی انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


تکذیب حضور در صبای قم
نمی دانم خبر پیوستنم به تیم صبای قم از کجا آمده است. من هیچ قراردادی با تیم صبا امضا نکردم و حضورم در این تیم را تکذیب می کنم. اولویتم بر این است که به لیگ یک نروم و دوست ندارم اتفاقات پارسال برایم تکرار شود.


امیدوار بودم در نفت روزهای خوبی را سپری کنم
من با علی کریمی به نفت تهران رفتم و در بازی های دوستانه نیز عملکرد خوبی داشتم. امیدوار بودم که روزهای خوبی را سپری کنم اما با شرایطی که ایجاد شد و تغییرات در کادرفنی و حضور حمید درخشان دیگر کسی با من تماس نگرفت و من هم جدا شدم. 


هرگز علیه درخشان مصاحبه نکردم
برخی افراد به حمید درخشان گفته بودند که من علیه او مصاحبه کردم. در صورتی که هرگز این کار را نکردم. من در هیچ تیمی افتخار کار کردن با حمید درخشان را نداشتم اما برای او آرزوی موفقیت می کنم. من صحبت هایی را درباره مدیرعامل باشگاه نفت تهران انجام دادم اما هرگز درباره درخشان حرفی نزدم. با این حال خودم را در تیم نفت سهیم می دانم. به هر حال این تیم شرایط سختی دارد و بازیکنان نفت تهران بدون دریافت پول کار را جلو می برند. امیدوارم موفق باشند.


مردم بی پولی های فوتبالیست ها را هم ببینند
اتفاقاتی که در نفت تهران یا صبای قم رخ می دهد، در هیچ جای دنیا شاهد آن نیستیم. اما به هر حال چاره ای هم نیست. گاهی اوقات مجبور هستی شرایط را تحمل کنی و امید داری که وضعیت بهبود پیدا کند. مردمی که به فوتبالیست ها نگاه منفی دارند و فکر می کنند آنها درآمد بالایی دارند، به این بعد فوتبال هم نگاه کنند و بدانند بازیکنان در نفت تهران هیچ پولی نمی گیرند.


برخی مربیان از قیافه ام خوششان نمی آید
در سال های گذشته بدشانسی های زیادی آوردم و می توان گفت تا حد زیادی هم اسیر سلیقه افراد شدم. کم نبودند مربیانی که از قیاقه من خوششان نمی آمد و کنارم گذاشتند. در راه آهن چند سال مشکلات زیادی را تحمل کردیم و در نهایت هم تیم سقوط کرد. در سپاهان شرایطم خوب بود اما اتفاقات عجیبی افتاد و بعد هم یک انتخاب اشتباه داشتم و به بادران رفتم که هنوز بدشانسی های پارسال در بادران از زندگی ام بیرون نرفته است.


از کسی دلخور نیستم
به خاطر مسائلی که برایم در سال های گذشته رخ داد، از کسی دلخور نیستم. به سلیقه همه مربیان احترام می گذارم و برایشان آرزوی موفقیت کنم.


اولویتم نرفتن به لیگ یک است
برای سال جدید واقعا نمی خواهم اشتباه پارسال را انجام بدهم. به صورت اختصاصی تمریناتم را جلو می برم و سعی خواهم کرد در لیگ برتر بازی کنم. نمی دانم چه شرایطی برایم پیش می آید اما اولویتم این است که به لیگ دسته اول نروم. 


احتمال حضورم در تایلند یا مالزی زیاد است
از کشورهای شرق آسیا مانند مالزی و تایلند پیشنهادهایی به دستم رسیده است اما هنوز تصمیمی نگرفتم. با این حال احتمال اینکه به خارج از کشور بروم، زیاد است.


سعی می کنم روحیه ام را بالا نگه دارم
یک مربی دوومیدانی گرفته ام و اختصاصی کار می کنم. شرایط سختی است که به تنهایی تمرینات را انجام بدهی اما چاره ای نیست. سعی می کنم روحیه ام را بالا نگه دارم. به هر حال انسان به امید زنده است و امیدوارم شرایط خوبی در آینده برایم رقم بخورد.

دیدگاه‌ها