کد خبر : 1452421 | 16 مرداد 1396 ساعت 10:03 | 76.2K بازدید | 8 دیدگاه

اجازه نده مثل من آینده‌ات تباه شود

توصیه‌های مجاهد خذیراوی به مهدی قائدی

مهاجم سال‌های نه چندان دور استقلال معتقد است باید از مهدی قائدی مراقبت شود تا سرنوشت خوبی داشته باشد.

توصیه‌های مجاهد خذیراوی به مهدی قائدی

به گزارش "ورزش‌سه"، بعد از اینکه مهدی قائدی جوان در ترکیب استقلال مقابل استقلال خوزستان قرار گرفت و عملکرد خوبی هم داشت، حالا همه از این مهاجم سرعتی و ریزنقش حرف می زنند. نکته قابل توجه مقایسه سبک بازی او با مجاهد خذیراوی است، مهاجم سال های نه چندان دور استقلال که خیلی زود محو شد و نتوانست روزهای خوبی را در فوتبال تجربه کند. اتفاقی که خذیراوی خودش هم آن را قبول دارد.


مجاهد خذیراوی درباره درخشش قائدی در ترکیب استقلال عنوان کرد: من بازی قائدی مقابل استقلال خوزستان را دیدم و به نظرم عملکرد خیلی خوبی داشت. او خیلی خوب توانست توپ را به چرخش در بیاورد و برای موفقیت تلاش کند.


وی درباره قیاس قائدی با خودش تاکید کرد: این قیاس تقریبا درست است؛ من هم در سن و سال قائدی به استقلال پیوستم و از نظر سرعت و فیزیک و تکنیک هم شباهت زیادی با هم داریم. فقط امیدوارم سرنوشت قائدی مثل من نباشد.


مجاهد که همچنان دلش از خیلی افراد پر است، ادامه داد: متاسفانه خیلی ها نگذاشتند در فوتبال پیشرفت کنم. همان افراد باعث شدند سرنوشت من کاملا تغییر کند و الان فقط حسرت روزهای رفته را می خورم. حالا هیچ چیزی برای من نمانده و از قائدی می خواهم خیلی مراقب باشد تا سرنوشتش مثل من نباشد. 


خذیراوی در بخش دیگری از صحبت هایش از علیرضا منصوریان درخواست جالبی داشت: در رسانه ها می خوانم که منصوریان خیلی حواسش به این ستاره جوان است اما منصوریان باید همه ارکان باشگاه را نیز با خود همراه کند. قائدی بازیکن باشگاه استقلال است و مسئولان باشگاه باید همه جوره مراقبش باشند. او خیلی زود فیکس استقلال می شود و در فوتبال ایران می درخشد، به شرطی که برخی افراد بگذارند.


مهاجم سابق استقلال صحبت هایش را اینطور به پایان برد: مهدی قائدی تازه به تهران سفر کرده؛ از او خواهش می کنم فریب پول و شهرت و حاشیه های داخل تهران را نخورد. کوچکترین لغزشی برای او می تواند به قیمت تباهی فوتبالش تمام شود. برای مهدی آرزوی موفقیت می کنم.

دیدگاه‌ها