کد خبر : 1452430 | 16 مرداد 1396 ساعت 10:16 | 22K بازدید | 2 دیدگاه

هو شدن گاتلین بعد از شکست دادن بولت

جاستین گاتلین، دونده ای که موفق شد اوسین بولت را در اخرین مسابقه دو اسطوره جامائیکایی شکست دهد، به شدت مورد انتقاد هواداران حاضر در ورزشگاه قرار گرفت.

هو شدن گاتلین بعد از شکست دادن بولت

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که محرومیت مادام العمر برای دوپینگ تصویب شد،کمیته انضباطی زمان مسابقه را از ساعت 8 به 6:50 تغییر داد تا هواداران کمتری در درون ورزشگاه حضور داشته باشند. با این حال آنها بارها توضیح دادند که این موضوع هیچ ربطی به اینکه گاتلین، دو بار متهم به دوپینگ شده نداشته است و هوادارانی که در ورزشگاه حاضر بودند معتقدند که اشتباهی صورت گرفته است.

 

1233707

 

 

در حقیقت آنها معتقدند که زمان بازی به این علت تغییر کرد که گاتلین پیش از اعلام قانون جدید بتواند در این رقابت شرکت کند و او نیز با شرکت در این مسابقه، توانست اوسین بولت را در آخرین مسابقه اش شکست دهد.

 

هواداران که به شدت از این موضوع ناراحت شده بودند، در هنگام اهدای جوایز، وقتی مدال طلای گاتلین به گردنش آویخته شد، شروع به هو کردن او کردند، هر چند عده ی کمی او را تشویق می‌کردند. همچنین در زمانی که مدال برنز به گردن بولت آویخته شد به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

 

 با این حال اتفاق مشابهی برای بولت نیز رخ داده بود. او سال 2011 موفق شد تاتیانا چرنووا را پس از سالها حضورش  در میادین، شکست دهد و حالا به همان شکل از میادین دو و میدانی خداحافظی کرد.

دیدگاه‌ها