کد خبر : 1452539 | 16 مرداد 1396 ساعت 19:05 | 57.9K بازدید | 1 دیدگاه

محسن بنگر و روز اعاده حیثیت بزرگ (عکس)

مدافع باتجربه فعلی نفت تهران که سابقه بستن بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد، این هفته بازی بزرگی را پیش روی خود می‌بیند.

به گزارش "ورزش سه"، محسن بنگر، مدافع باتجربه فصل گذشته تراکتورسازی در این فصل پیراهن نفت تهران را بر تن کرده تا در هفته سوم جدال با پرسپولیس را پیش رو داشته باشد. دیداری که می‌تواند بزرگترین روز برای اعاده حیثیت مدافع سابق تراکتورسازی باشد که در دیدار برگشت فصل گذشته با پیراهن نماینده تبریز مقابل پرسپولیس روز سختی را پشت سر گذاشت. روزی که پایان 90 دقیقه آن برای او حاشیه بزرگی را به قیمت کنار گذاشتن از این تیم را به همراه داشت. تراکتورسازی که با توجه به محرومیت از جذب بازیکن در نیم فصل دوم در لیگ شانزدهم با شرایطی ویژه وارد این بازی شده بودند، در نهایت با نتیجه سنگین 3 بر 0 مقابل برانکو ایوانکوویچ و شاگردانش تسلیم شدند. در پایان آن بازی البته نوک تیز انتقادات از سوی امیر قلعه نویی به سمت محسن بنگر نشانه رفت و اتهامات در خصوص کم‌کاری و اشتباهات این بازیکن به سوژه اصلی درگیری طرفین در رختکن نیز منتهی شد.

 

1233774


محسن بنگر در پایان آن بازی در نهایت از سوی کادرفنی تراکتورسازی کنار گذاشته شد تا هجمه و فشار عجیبی را پشت سر بگذارد. اتفاقاتی که او را در آستانه خداحافظی از فوتبال با خاطره‌ای تلخ قرار دهد. هرچند او در نهایت فصل را با حضور در نفت تهران و در کنار حمید درخشان آغاز کرد و در دو هفته ابتدایی نیز در ترکیب اصلی این تیم و بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت موفق شد یک پیروزی و یک تساوی را نیز کسب کند تا نتایج خوبی را رقم زده باشند. شماره 6 و کاپیتان سابق پرسپولیس اکنون یک دیدار حساس و جنجالی دیگر را پیش روی خود می‌بیند. تقابل مجدد با پرسپولیس در هفته سوم اینبار با پیراهن نفت تهران که می‌تواند تمام حواشی حول او در فصل گذشته را به بوته فراموشی بسپارد و این بازیکن 38 ساله در جمع شاگردان درخشان را با اعاده حیثیت بزرگی همراه کند. او مسلما تمام تمرکز خود را روی 90 دقیقه پیش رو برابر حمله وران پرسپولیس قرار خواهد داد تا پاسخ کوبنده‌ای به آن حواشی بدهد و باید دید در این امر مقابل خط حمله غیرقابل کنترل سرخپوشان موفق خواهد بود یا خیر.

 

 

1233777

 

1233775

 

1233776

دیدگاه‌ها