کد خبر : 1452710 | 17 مرداد 1396 ساعت 16:54 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

استاد دانشگاه و استعدادیاب هیات فوتبال

مدیرعامل جدید ملوان را بشناسید

مهران نصیری، به زودی به عنوان سرپرست باشگاه ملوان بندرانزلی معرفی خواهد شد تا در ادامه بازی های لیگ دسته اول مدیریت این تیم را برعهده بگیرد.

مدیرعامل جدید ملوان را بشناسید

به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی مسعود رضاییان از مدیرعاملی باشگاه ملوان بندرانزلی، هیات مدیره این باشگاه روز جمعه جلسه خود را برگزار خواهد کرد، جلسه ای که در آن ضمن تودیع مسعود رضاییان، مدیریت جدید این باشگاه نیز معرفی خواهد شد. 

طبق اخباری که از انزلی به گوش می رسد، مدیریت جدید باشگاه ملوان نیز انتخاب شده است تا در جلسه روز جمعه به طور رسمی معرفی شود. مهران نصیری، فرد مورد نظر هیات مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی است که به زودی به عنوان سرپرست باشگاه منصوب خواهد شد. 

دکتر مهران نصیری، استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد انزلی است که به عنوان مربی و مدرس در آکادمی باشگاه ملوان و به عنوان استعدادیاب هیات فوتبال استان گیلان نیز به فعالیت می پردازد. او علاوه بر تدریس در دانشگاه، به عنوان پژوهشگر حوزه تربیت بدنی و ورزش به فعالیت می پردازد.

صبح امروز و پس از پیروزی ملوانان در اولین دیدار لیگ دسته اول، مسعود رضاییان با خداحافظی از کارمندان باشگاه و پس از دو فصل فعالیت در جمع بندرنشینان، جدایی خود از مدیریت باشگاه ملوان بندرانزلی را رسمی کرد.

دیدگاه‌ها