کد خبر : 1452870 | 18 مرداد 1396 ساعت 12:15 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: یووه دست کم گرفته شده است

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس مدعی شد که مردم به خوبی اهمیت کار آنها در رسیدن به فینال چمپیونزلیگ را درک نکرده اند.

آلگری: یووه دست کم گرفته شده است

به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری ها برای دومین بار در سه سال اخیر موفق شدند به فینال چمپیونزلیگ برسند ولی بار دیگر مقابل یک تیم اسپانیایی یعنی رئال مادرید با نتیجه 4-1 شکست خوردند و جام را از دست دادند. حال آلگری مدعی شد که عملکرد تیمش در این جام دست کم گرفته شده و به خوبی درک نشده است.

 

 

1202990

 

 

او گفت:" خیلی ناراحت کننده است زیرا مردم اهمیت عملکرد ما را درک نکرده‌اند. در حال حاضر هیچکس راجع به این موضوع صحبت نمی‌کند ولی در آینده ممکن است متوجه ارزش کار ما شوند. متاسفانه، مسیر همین است. شاید سومین فینال را ببریم. در هر صورت،  فصل خوبی در چمپیونزلیگ پیش رو خواهیم داشت. مقابل رئال یک نیمه عالی بودیم. خطرات در نیمه دوم بود، مخصوصا اینکه مانژوکیچ و پیانیچ هر دو افت کردند. رئال به خوبی در نیمه اول بازی را درک کرد ولی وقتی این را متوجه شدند که می‌توانند با تمام قدرت پیش بروند، این کار را انجام دادند."

 

آلگری درباره اختلافات بین دو نیمه گفت:" هیچ اتفاقی رخ نداد. واقعا در تابستان با خواندن شایعاتی که درباره فاصله بین دو نیمه فینال ساخته شده بود، می‌خندیدم. حتی ساختن فیلم از چیزهایی که درباره کاردیف می‌گویند غیرممکن نیست."

 

دیدگاه‌ها