کد خبر : 1453037 | 19 مرداد 1396 ساعت 11:24 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

برخوردهای دیدنی در شرق پایتخت 

نفت - پرسپولیس؛ سینما تختی تقدیم می‌کند!

مصاف نفت با پرسپولیس می تواند جدالی جذاب و دیدنی از کار در آید چون بازیکنانی مقابل قهرمان لیگ قرار می گیرند که هر یک انگیزه های متفاوتی برای این بازی دارند.

نفت - پرسپولیس؛ سینما تختی تقدیم می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، امروز هفته سوم رقابت های لیگ برتر در حالی آغاز می شود که در یکی از مهم ترین بازی های هفته دو تیم نفت و پرسپولیس جدال تکراری سوپرجام ایران را برگزار می کنند، جدالی که این بار نفت میزبان آن محسوب می شود و جنگ دو تیم در یکی از قدیمی ترین ورزشگاه های ایران در شرق پایتخت برگزار می شود. این مصاف می تواند صحنه های جالبی در برخورد اعضای دو تیم در پی داشته باشد، صحنه هایی که به برخی از آنها در این مقاله اشاره داریم.


درخشان – برانکو


حمید درخشان، یکی از منتقدان اصلی مربی کروات پرسپولیس در سال های گذشته است. مردی که صندلی اش در نیمکت پرسپولیس سه فصل پیش به برانکو ایوانکوویچ سپرده شد تا او از این تصمیم سران باشگاه حسابی گله مند باشد. درخشان که بعد از برتری در دربی تهران آن هم بعد از سال ها امیدوار بود جاپای خود را در دل هواداران پرسپولیس سفت و محکم کرده باشد با گذشت مدتی کوتاه و ادامه ناکامی های پرسپولیس از تیم کنار گذاشته شد تا برانکو جای او را بگیرد و تیمی بسازد مدعی اول قهرمانی. سرمربی نفت در سوپرجام قبل از آغاز فصل نتوانست روی نیمکت نفت بنشیند اما از روی سکوها نظاره گر شکست شاگردانش در مقابل قهرمان لیگ بود، شاگردانی که بیش از نیمی از آنها تغییر کردند تا امروز این مربی امیدوار به اعاده حیثت در نبرد تفکرات تاکتیکی مربیان باشد.

 

1234163


بنگر – طارمی 


محسن بنگر و مهدی طارمی امروز 90 دقیقه جنگ دیدنی با هم خواهند داشت. دو بازیکنی که دو فصل پیش در کنار هم برای موفقیت پرسپولیس تلاش می کردند اما گردش روزگار امروز آنها را مقابل هم قرار داد. بنگر که همه در انتظار شنیدن خبر خداحافظی او از دنیای فوتبال بودند با روی کار آمدن درخشان در نفت دوباره شاگرد این مربی شد و در دو سه بازی گذشته یکی از ستاره های اصلی تیم لقب گرفت تا آنها روند شکست ناپذیری خود را ادامه دهند. در سوی مقابل مهدی طارمی هم با وجود تلاش هایی که در خط حمله داشته هنوز موفق به گلزنی در لیگ نشده تا در سایه منشا قرار بگیرد به همین خاطر امروز امیدوار است تا از زیر این سایه خارج و اولین گل خود را مقابل نفت به ثمربرساند که در این راه باید از سد مدافعی باتجربه و با انگیزه همچون بنگر بگذرد.

 

1234164


مسلمان – عزت کرامت 


محسن مسلمان به عنوان قلب متحرک پرسپولیس نقش به سزایی در بازی سرخپوشان برعهده داد. مغز متفکر میانه میدان امروز هم می تواند با هوش بالای خود در راه اندازی حملات پرسپولیس همه نگاه ها را به خود معطوف کند درست مثل بازی چند هفته قبل که این بازیکن هر کاری دلش خواست در میانه میدان انجام داد. اما در این بین علیرضا عزت کرامت کاپیتان باتجربه نفتی ها را نباید نادیده گرفت که قطعا برنامه های ویژه ای برای تخریب بازیسازی مسلمان روی دوش دارد، بازیکنی که برخلاف بازی قبلی این بار عناصر حمایت کننده بیشتری پشت سر خود می بیند به همین خاطر نبرد تخریبچی نفت با بازیساز پرسپولیس می تواند صحنه های جالبی رقم بزند.


کامیابی نیا – حق دوست


رویارویی دوباره کمال با تیمی که در آن برای خود اسم و رسمی دست و پا کرد هم زمان شد با اوج گیری دوباره کامیابی نیا. بازیکنی که در تبریز در ورود به میدان زننده گل برتری قهرمان لیگ در جهنم سرخ یادگار امام تبریز بود تا پرسپولیس دومین برد شیرین را نیز تجربه کند. کمال که به اوج آمادگی رسیده امروز در اولین حضور 90 دقیقه ای خود می تواند چهره ای تعیین کننده برای تیمش باشد به خصوص در جنگ با جوانی همچون مجتبی حق دوست که به عنوان بازیکن ازاد میانه میدان نفت با تکنیک و هوش بالای خود خطر بزرگی برای پرسپولیس قلمداد می شود. حق دوست که هنوز طرفداران پرسپولیس گل دیدنی او در بازی برگشت دو فصل قبل را از یادها نبردند در صورتی که دست کم گرفته شود می تواند تاوان سنگینی برای بازیکنان پرسپولیس رقم بزند.


شجاع – آل کثیر


یکی از کلیدی ترین نبردهای امشب در تختی برخورد شجاع خلیل زاده با عیسی آل کثیر خواهد بود. مدافع جدید پرسپولیسی ها بعد از اشتباه عجیب مقابل تراکتورسازی که منجر به تک گل تبریزی ها شد در روزهای اخیر با انتقادات فراوانی روبرو شد اما حمایت برانکو از این خرید نشان داد شجاع هنوز در تفکرات اصلی پروفسور قرار دارد. از همین رو خلیل زاده امروز برای جبران مافات باید یکی از بهترین عناصر تهاجمی نفت را مهار کند، بازیکنی که نقش به سزایی در دو بازی گذشته نفت داشته است. عیسی ال کثیر مهاجم جنوبی نفتی ها اگر مثل دو بازی قبلی امشب فرصتی برای گلزنی به دست بیاورد قطع به یقین آن را از دست نخواهد داد به همین خاطر رویارویی این دو چهره می تواند سرنوشت بازی را رقم بزند.

دیدگاه‌ها