کد خبر : 1453056 | 19 مرداد 1396 ساعت 12:35 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان می‌برد یا یحیی نمی‌بازد؟

استقلال – تراکتور؛ فقر و ثروت در آزادی

بعد از مدت ها ناکامی برابر حریف تبریزی حالا استقلالی ها در بهترین شرایط امیدوار به شکست طلسم ناکامی های خود مقابل تراکتور هستند.

استقلال – تراکتور؛ فقر و ثروت در آزادی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس ترین بازی های هفته سوم بدون شک نبرد دو تیم مدعی استقلال و تراکتورسازی است، جدالی که در تمام سال های گذشته علاوه بر جذابیت ها در نوع خود حواشی جالب توجهی نیز در فوتبال باشگاهی ایران به ارمغان آورده است. مصافی که این بار به خاطر نتایج ناامید کننده و شرایط بحرانی دو تیم حساسیت دو چندانی نیز پیدا کرد تا همه نگاه ها به ورزشگاه آزادی دوخته شود. 


سوای از نتایج کسب شده توسط دو تیم در دو هفته ابتدایی لیگ باید جنگ فرداشب را جنگ "فقر و ثروت" در آزادی نامید چون استقلال با کلکسیونی از ستاره های گران قیمت و تاثیرگذار برای اولین بار در تمام سال های گذشته مقابل تراکتوری صف آرایی می کند که به خاطر محرومیت از نقل و انتقال و مصدومیت مهره های موجود با کمترین توان راهی میدان می شود. "فقر و ثروتی" که به وضوح در میدان دیده می شود و همین امر می تواند سرنوشت مصاف دو مربی را تغییر دهد.


منصوریان برخلاف گل‌محمدی که روی نیمکت کسی را ندارد،  دستش پر است و حتی مانده معطل که چه کسی را بیرون بگذارد! در خط حمله بیت‌سعید، سجاد شهباززاده و علی قربانی را دارد که حداقل باید یک نفر را نیمکت‌نشین کند. در جناح راست با احتمال دوری دوباره خسرو باید وریا غفوری را بازیکن اصلی نامید ، در خط میانی هم امثال قائدی و جباری احتمالاً نیمه دوم به میدان می‌روند و می‌توان حدس زد که نورافکن ، چشمی، چپاروف  و شجاعیان دوباره فیکس باشند. سرمربی استقلال تا همین جای کار 5 امتیاز را از دست داده پس چاره‌ای ندارد جز آن که تیمش را نسبت به هفته‌های قبل هجومی‌تر به میدان بفرستد. منصوریان برای عقب نماندن بیش از حد از پرسپولیس چاره‌ای ندارد که یک پرسپولیسی؛ گل‌محمدی  را به هر قیمتی در آزادی شکست دهد.


اما یحیی هم با وجود تمام مشکلات و بحران هایی که در اولین تجربه نشستن روی نیمکت تراکتور با آن دست به گریبان است بدون شک برای نباختن به استقلال و منصوریان گام به آزادی می گذارد و امیدهایش به درخشش جوانان و باتجربه های تیم است، همان بازیکنانی که در دو بازی گذشته نمایش خوب و شایسته ای داشتند اما اسیر غفلت های خود در سازمان دفاعی شدند و ... گل محمدی قطعا برای نباختن به آزادی می رود چون دوست ندارد رکورد سه شکست متوالی در کارنامه مربیگری اش در تراکتورسازی به ثبت برسد از همین رو پیش بینی می شود این مصاف مثل تمام مصاف های قبلی دو تیم جذاب و دیدنی از آب درآید.

دیدگاه‌ها