کد خبر : 1453082 | 19 مرداد 1396 ساعت 13:36 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

جوان‌های ما را به حال خود رها کردند

گل محمدی: مقابل استقلال از پیش بازنده نیستیم

سرمربی تراکتورسازی امیدوار است بتواند فردا با کسب نتیجه مناسب برابر استقلال به ناکامی های هفته اول تیمش پایان بدهد.

گل محمدی: مقابل استقلال از پیش بازنده نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال حضور یافت و صحبت هایی انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


هیچ توجهی به جوان ها نشد


شرایط تراکتورسازی طوری است که از دو پنجره نقل‌ و انتقالات محروم شده است و این برای اولین بار در یک تیم باشگاهی ایران اتفاق می افتد. باید عدم پشتوانه سازی از سوی باشگاه را هم به این مشکل‌ اضافه کرد.  تراکتور از پارسال می دانست که از گرفتن بازیکن محروم است، اما هیچ توجهی به بازیکنان جوان نشد و آنها را به حال خودشان رها کردند.


بدشانسی پشت بد شانسی


بازیکنان جوانی که به ما ‌اضافه شدند از نظر تاکتیکی و جسمانی مشکل زیادی دارند. نیمی از تیم ما را بازیکنان جوان تشکیل می‌دهند و بی توجهی به آنها مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کرده است. در کنار این مسائل 3 بازیکن مصدوم یعنی عشوری، محمدی و آغاسی نیز روی دست ما هستند. بدشانسی در دو بازی قبل را هم باید به این مسائل ‌اضافه کرد. ما با وجود این که می‌توانستیم در دو هفته‌ ابتدایی امتیاز بگیریم چوب بی تجربگی مان را خوردیم.


مقابل استقلال از قبل بازنده نیستیم


در دو بازی قبلی هم با وجود این که شکست خوردیم سربلند از زمین خارج شدیم. می‌خواهم به بازیکنانم این را بگویم که با شجاعت بیشتری به میدان بروند. ما با استقلال در زمین خودشان بازی داریم، اما نباید به این موضوع فکر کنند و با اعتماد به نفس وارد زمین شوند.


منصوریان مهره های ارزشمندی دارد


بازی سختی را فردا پیش رو داریم. استقلال مهره‌های خوبی را جذب کرده است و حتی آنها برای انتخاب لیست 18 نفره خود نیز بازیکنان زیادی در اختیار دارند. تیم منصوریان مهره‌های ارزشمندی دارد و دو تیم کامل را در اختیار دارد، اما ما نیز اراده قوی داریم و باید بتوانیم با انرژی خود این تیم را شکست دهیم. امیدواریم که بازی خوب و تماشاگر پسندی را شاهد باشیم، ضمن این که نیم فصل سختی را پیش رو داریم و تنها چیزی که کمک می‌کند تلاش و تمرین زیاد است. استقلال را به خوبی آنالیز کرده ایم و شناخت خوبی از این تیم پیدا کرده‌ایم. اگر ما بتوانیم تمرکز خود را حفظ کنیم و از نقاط قوت و ضعف آنها نهایت استفاده را ببریم می‌توانیم این تیم را شکست دهیم.


نتایج گذشته تاثیری روی بازی فردا ندارد


فکر نمی‌کنم که نتایج گذشته تراکتورسازی در آزادی مقابل استقلال بر روی بازیکنان تاثیری داشته باشد. هیجان و جو داخل ورزشگاه این اجازه را به بازیکن نمی‌دهد که به نتایج قبلی توجه داشته باشد. شرایط جدیدی وجود دارد و به نظرم این چیزها اهمیت خاصی ندارد.


احتمال حذف از آسیا؟


تا جایی که من خبر دارم حدود چهار میلیارد بابت شکایت بازیکنان خارجی هزینه شده است و هر ماه نیز حدود 300 الی 400 میلیون نیز هزینه می‌شود. فکر می‌کنم با تلاش‌هایی که باشگاه انجام می‌دهد مشکلی در آینده پیش نیاید.


وقتی صاحب توپ نیستیم، مجبوریم دفاع کنیم


طبیعی است که وقتی صاحب توپ نباشید باید دفاع کنید. ما باید بتوانیم در مواقع دفاعی از ضدحملات نهایت استفاده را ببریم و وقتی که توپ را از دست می‌دهیم سریع به خطوط دفاع خود اضافه شویم.


دفاع وسط نداریم


ما دفاع وسط نداریم و از یکی، دو بازیکن خط میانی در بازی‌های قبل در دفاع وسط استفاده کرده‌ایم، اما عملکردشان خوب بوده و تمرکز خوبی روی کارهای دفاعی داشته‌اند.


منتظر حمایت هواداران هستیم


ما مقابل هوادارانی قرار گرفته‌ایم که از لحاظ شخصیتی در سطح بسیار بالایی قرار دارند و واکنش خوبی نسبت به اتفاقات نشان داده‌اند. آنها با وجود دو باخت ما را حمایت کرده‌اند و حتی بازی با پرسپولیس ایستاده به تشویق تیم پرداختند. این هواداران می‌توانند الگوی خوبی برای سایر تیم‌ها باشند. ما فردا (جمعه) هم منتظر حمایتشان هستیم. تا الان یک مورد هم ندیده‌ام که به عملکرد تراکتورسازی معترض باشند. من شرمنده آنها هستم، اما باید این شرایط را درک کنند.


جوانان از فرصت استفاده کنند


نیم فصل اول فرصت خوبی برای بازیکنان جوان است تا با عملکرد خوب خودشان را نشان دهند. ما هم در نیم فصل اول آنها را ارزیابی می‌کنیم تا ببینیم می‌توانیم از آنها در ادامه مسابقات استفاده کنیم یا نه. این موضوع بستگی به شایستگی خودشان دارد که بتوانند از این فرصت استفاده کنند. اگر آنها خوب باشند ما به دنبال بازیکن با تجربه در نیم فصل دوم نخواهیم رفت.


از وضعیت عالیشاه بی خبرم


اطلاع دقیقی در این باره ندارم. قرار بود که او جلسه‌ای را با باشگاه داشته باشد. آخرین صحبتی که با خودش کردم، قرار شده با مدیر برنامه‌اش جلسه‌ای داشته باشد و برای نیم فصل دوم به تراکتورسازی بیاید.

دیدگاه‌ها