کد خبر : 1453137 | 19 مرداد 1396 ساعت 17:30 | 76.9K بازدید | 0 دیدگاه

حضور کمال و نیمکت نشینی منشا و سیدجلال

ترکیب پرسپولیس برابر نفت تهران مشخص شد

برانکو ایوانکوویچ برای دیدار مقابل نفت تهران مهاجم نیجریه‌ای خود را نیمکت نشین کرد تا در جریان بازی از او سود ببرد.

ترکیب پرسپولیس برابر نفت تهران مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت محسن ربیع خواه باعث شد تا این بازیکن در ترکیب امروز پرسپولیس برابر نفت تهران حاضر نشود و کمال کامیابی نیا بعد از پایان دوران نقاهت اولین تجربه حضور فیکس خود را پشت سر بگذارد.


برانکو ایوانکوویچ برای دیدار مقابل نفت تهران ترکیب تیمش را با حضور علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحید امیری، مهدی طارمی و علی علیپور به زمین فرستاده است.


* سیدجلال حسینی به دلیل مصدومیت در این جدال نیز قادر به همراهی این تیم نخواهد بود و نیمکت نشین شده است. 


* کمال کامیابی نیا نیز بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت مربوط به عمل جراحی کتف، امروز اولین تجربه حضور در ترکیب ثابت در فصل هفدهم را پشت سرخواهد گذاشت.


* محسن ربیع خواه دیگر بازیکنی است که به دلیل مصدومیت نامش از این جدال خط خورده است.


* حسین ماهینی مطابق دو دیدار قبلی در این بازی نیز از ابتدا و با بازگشت به پست سابق خود به میدان خواهد رفت. مدافع جنوبی سرخپوشان بعد از دیدار مقابل تراکتورسازی دچار مصدومیت شد که طی روزهای اخیر توانست مجوز حضور در این جدال را به دست آورد.


* علی علیپور نیز بعد از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت ناشی از کارت قرمز در جدال برابر فولاد خوزستان، امروز در ترکیب اصلی قرار گرفته است.


* گادوین منشا که در دیدار برابر تراکتورسازی یکی از گلزنان این تیم بود، با توجه به مصدومیت جزیی و ناآمادگی حاصل از عمل جراحی، در این بازی نیمکت نشین شده است.


دیدار دو تیم از ساعت 20:45 و در استادیوم تختی تهران برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها