کد خبر : 1453155 | 19 مرداد 1396 ساعت 19:11 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

جدال مربیان خبرنگار کمی بعد از روز خبرنگار

بازی صنعت نفت و پدیده را می توان دوئل خبرنگاران نامید چرا که فرازکمالوند و رضا مهاجری هردو قبل از مربی گری، خبرنگار بوده اند.

جدال مربیان خبرنگار کمی بعد از روز خبرنگار

به گزارش ورزش "سه"،  در حوالی روز خبرنگار، دوئل دو خبرنگار سابق و دو سرمربی حال حاضر لیگ برتر می تواند از جالب ترین نکات هفته سوم لیگ برتر لقب بگیرد.


فرازکمالوند و حسین مهاجری سرمربی تیم های نفت آبادان و پدیده پیش از آنکه  مربی شوند، هردو خبرنگار بوده اند.


کمالوند در دهه هفتاد و در دوران اوج مطبوعات ورزشی خبرنگار ابرار ورزشی یکی از پرمخاطب ترین روزنامه های آن زمان بود. رضا مهاجری هم که در روزنامه قدس مشهد در سمت دبیرسرویس ورزشی کار می کرد.


البته مهاجری ده سال از کمالوند بزرگتر است و آنچه همه می دانند اینکه هردو مربی گرایش های رنگی کاملا متفاوتی داشته اند.


حالا و درحالی که هفته سوم رقابت های لیگ برتر در حال و هوای روز خبرنگار برگزار می شود جدال این دو خبرنگار بسیار جالب به نظر می رسد.  


جدال خبرنگاران در فصل گذشته لیگ برتر با یک برد برای هرکدام همراه بوده است. ابتدا کمالوند که فصل قبل سرمربی گسترش فولاد بود در بازی رفت موفق شد با نتیجه سه بر صفر به برتری برسد.


مهاجری اما در بازی برگشت توانست این باخت را جبران کند. پدیده بازی برگشت را با نتیجه سه بر دو در مشهد پیروز شد.


اما برای اینکه متوجه شویم جدال خبرنگار- مربی های لیگ برتری چقدر نزدیک و حساس است باید بدانیم که در لیگ پانزدهم نیز هر کدام یک پیروزی به دست آوردند.


البته در لیگ برتر دوفصل قبل هم کمالوند از نظر آوراژ گل نتیجه بهتری به دست آورد. او با گسترش 4 بر یک در تبریز مقابل مهاجری به پیروزی رسید. اما در بازی برگشت مهاجری توانست نتیجه دور رفت را با برد دو بر یک جبران کند.


موضوع قابل توجهی که شانس پیروزی کمالوند بر مهاجری را در بازی فرداشب دو تیم صنعت نفت و پدیده بیشتر نشان می دهد این است که کمالوند در دو فصل متوالی در بازی های رفت برنده شده است. هردو بار هم تیم او میزبان بوده و در هردو بازی با گل های زیاد پیروز شده است. 


آیا این بارهم کمالوند با نفت آبادان بازی رفت را خواهد برد؟ با این وصف شاید قصه فصل های قبل تکرار شده و مهاجری برنده بازی برگشت باشد.

دیدگاه‌ها