کد خبر : 1453163 | 19 مرداد 1396 ساعت 19:29 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

مقابل پارس جنوبی شیر زخمی هستیم؛

کرانچار: در مورد حاج‌صفی از کی‌روش بپرسید!

زلاتکو کرانچار سرمربی تیم سپاهان می گوید که نقاط ضعف تیمش را برطرف کرده است.

کرانچار: در مورد حاج‌صفی از کی‌روش بپرسید!

‎به گزارش "ورزش سه"،  زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از بازی سپاهان اصفهان - پارس جنوبی جم پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.


نقاط ضعفمان را برطرف کردیم


‎در ابتدا روز خبرنگار را تبریک می‌گویم. در مورد شرایط تیم‌مان نیز باید بگویم در فاز دفاعی یکسری ضعف‌ها مقابل پدیده داشتیم و نقاط ضعف‌مان مشخص شد. طبیعتاً تلاش کردیم این ضعف‌ها را برطرف کنیم و با آمادگی به این بازی برسیم.

 


مقابل پارس جنوبی شیرزخمی هستیم


‎ما به‌عنوان شیرهای زخمی به مصاف پارس جنوبی می‌رویم و امیدواریم چشم‌های‌مان را باز کنیم. انتظار داریم اشتباهی از جانب ما رخ ندهد. امیدواریم ایده‌های مدنظر را در بازی پیاده کنیم. می‌دانیم پارس جنوبی بازیکنان خوبی دارد و اینکه این تیم کامل باشد یا نه فردا مشخص می‌شود. امیدواریم اشتباهات بازی گذشته را اصلاح کنیم.

 


اشتباهات را گوشزد کرده ام 


‎از نظر روانی آنالیز بسیار مثبتی را انجام دادیم و اشتباهات فاحش بازی گذشته را به بازیکنان گوشزد کردیم. بیشترین تاکید را روی بحث دفاع تیمی انجام داده‌ایم. نه فقط روی خط دفاعی، بلکه روی خطوط میانی و حمله هم کار کرده‌ایم.

 


دیدار هفته گذشته گامی رو به عقب بود


‎ ما با وجود تساوی هفته نخست مقابل سایپا در هفته گذشته گامی رو به عقب برداشتیم. امیدوارم در دیدار این هفته از شانس‌های گلزنی‌مان استفاده کنیم و پیروز میدان شویم.

 


اولیویرا به بازی فردا نمی رسد


‎در حال حاضر اولیویرا در حال ترمیم مصدومیتش است و دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد. قطعاً اولیویرا در بازی فردا حضور نخواهد داشت. این بازیکن در ناحیه عضله پای خود دچار کشیدگی شده است و 20 روز نیاز به زمان دارد تا به میادین برگردد. امیدواریم بتواند در بازی مقابل سپاهان درون دروازه ما بایستد.

 


پارس جنوبی جم کیفیت بالایی دارد 


‎پارس جنوبی جم در بازی مقابل پیکان در همان دقایق اولیه کار را تمام کرد و موفق شد سه گل به حریفش بزند. این تیم در هر دو بازی گذشته خود کیفیت بسیار بالایی را نشان داده و بر اساس همین کیفیت هم توانسته است نتایج خوبی به دست بیاورد. فردا با تمام قدرت به مصاف این تیم خواهیم رفت.

 


در مورد صدقیان مشکلی نداریم


در پاسخ به این سوال که «به‌نظر می‌رسد مهرداد صدقیان درون دروازه‌ عملکرد مطمئنی ندارد، آیا از این موضوع نگران نیستید؟»، تصریح کرد: جای نگرانی برایش نیست. در بازی با سایپا یک عکس‌العمل خارق‌العاده داشت و اجازه نداد بازنده شویم. در بازی دوم درست است که چهار گل دریافت کرد، اما روی تمام گل‌ها مقصر نبود. ممکن است صدقیان در گل دوم مقصر باشد، اما در سایر گل‌ها و به خصوص در گل اول، یک توپ ساده از زیر پای مدافعان ما رد شد. بازیکنان ما مراقب مهاجمان حریف بودند، اما در نهایت با اشتباهات زنجیره‌ای در تمامی خطوط گل خوردیم. جای نگرانی برای صدقیان نمی‌بینم. او از لیگ دسته یک به تیم ما اضافه شده و در همه رده‌های سنی سپاهان بازی کرده است. او ارزش سرمایه‌گذاری را دارد و می‌تواند یکی از آینده‌های سپاهان باشند.

 


انصاری در بازی های قبلی خوب تغذیه نشده است


‎سرمربی سپاهان درباره هماهنگی ساسان انصاری با سایر بازیکنان این تیم نیز گفت:  تا جایی که به او مربوط می‌شود، در همه اردوها حضور داشت. تصور می‌کردیم که سه بازی محروم باشد، چون دقایق کمتری را بازی کرده است. او به‌عنوان مهاجم خودش را با نیازهای سپاهان وفق داده است. انصاری در بازی‌های قبلی خوب تغذیه نشد. آن‌طور که انتظار داشتم، بقیه بازیکنان نتوانستند موقعیت‌های خوبی را برای او فراهم کنند.

 


مروان شنبه به اصفهان می آید


 امیدوارم مروان حسین در بازی آخرش که امروز برگزار می‌شود، مصدوم نشود. تا جایی که من تأییدیه گرفتم، او شنبه به سپاهان ملحق می‌شود. پس از بازگشت از عراق می‌توانیم از او استفاده کنیم. مروان در لیگ عراق خیلی خوب بازی کرد. او از بازی با ذوب‌آهن در هفته چهارم می‌تواند به تیم اضافه شود. ما تمام کمک‌های‌مان را به مروان می‌کنیم تا بتواند ارزش خودش را به نمایش بگذارد.

 


‎در مورد حاج صفی از کی روش بپرسید


وی پس از مواجه شدن با سوال خبرنگاری که از او درباره محرومیت احسان حاج‌صفی و مسعود شجاعی از حضور در اردوی‌های تیم ملی پرسید، گفت: من اطلاعات کافی از نکات آیین‌نامه فدراسیون ندارم. آن‌طور که من مطلع هستم آنها مقابل یکی از باشگاه‌های رژیم صهیونیستی بازی کردند. من در جایگاهی نیستم که در این باره پاسخگو باشم. بهتر است که این سوال از کارلوس‌ کی‌روش پرسیده شود که سرمربی تیم ملی است. فدراسیون صاحب اختیار است که یک نفر را تعلیق یا رفع تعلیق کند. ما تمام اقدامات را به عمل آوردیم و اراده کامل را برای حفظ حاج صفی داشتیم، اما او با توصیه برخی‌ها تصمیم گرفت که خارج از کشور برود و جایگاهش را در تیم ملی مستحکم‌ کند که این هزینه‌بر است.

 


از واسطه ها تعجب می کنم

 

‎سرمربی سپاهان در ادامه صحبت‌های کنایه‌آمیزش، عنوان کرد: از آقایان واسطه‌ها، تعجب زده هستم از آقایانی که با توصیه‌ برخی‌ها بازیکنان ما را به خاطر مستحکم کردن جایگاه‌شان به خارج از کشور می‌برند؛ آن هم بدون گنجاندن بندی در قرارداد آنها که بازیکنان ما نتوانند در مقابل تیم‌های رژیم صهیونستی بازی کنند. اگر چنین بندی توسط واسطه‌ها در قرارداد آنها قرار می‌گرفت، فدراسیون فوتبال می‌دانست که چطور باید عکس‌العمل نشان بدهد. اگر آقایان واسطه‌ها چنین بندی در قرارداد حاج‌صفی و شجاعی هم قرار می‌دادند، این حوادث برای بازیکنان ما رخ نمی‌داد.

دیدگاه‌ها