کد خبر : 1453185 | 19 مرداد 1396 ساعت 20:51 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

با یک برد مشکل مان حل می شود 

نظرمحمدی: عدالت فوتبال رعایت نشد

سرمربی سپیدرودی ها می گوید که در سه هفته ابتدایی لیگ هفدهم عدالت فوتبال زیر سوال رفته است و این تیم نباید هر سه بازی خود را واگذار می کرد.

نظرمحمدی: عدالت فوتبال رعایت نشد

به گزارش "ورزش سه"، علی نظرمحمدی در نشست مطبوعاتی پس از پایان بازی تیم های سپیدرود رشت و گسترش فولاد تبریز گفت: این پیروزی را به گسترشی ها تبریک می گویم، بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم، در نیمه اول تیم میزبان حرفی برای گفتن نداشت، در نیمه اول ما باید با دو یا سه گل برتری زمین را ترک می کردیم اما این اتفاق نیفتاد، در نیمه دوم نیز ما توانستیم بازی برتری به نمایش بگذاریم و دو موقعیت فوق العاده هم داشتیم اما دروازه بان حریف آنها را دفع کرد. 

 

او ادامه داد: برتری گسترشی ها در ضربات شروع مجدد این تیم بود که در نهایت یک گل نیز برای آنها به همراه داشت، در چهار سالی که به عنوان مربی فعالیت می کنم اتفاقات اینچنینی را شاهد نبودم و به نظر من عدالت فوتبال در سه هفته ابتدایی لیگ برتر کامل زیر سوال  رفت. به هیچ عنوان امروز مستحق شکست نبودیم و اگر ضربات شروع مجدد گسترشی ها را کنار بگذاریم آنها حرفی برای گفتن نداشتند اما تیمی که می بازد کسی به بازی خوب آنها توجه نمی کند و همه به نتیجه بازی توجه دارند. 

 

نظرمحمدی در ادامه حرف های خود گفت: مسئولیت شکست با من است، بازیکنان زحمات خود را در هر دو نیمه کشیدند، گل هایی که ما در سه بازی گذشته دریافت کردیم گل هایی بودند که به دلیل کم تجربگی بازیکنان ما وارد دروازه مان شد. 

 

او درباره کم تجربگی بازیکنان این تیم در بازی های لیگ برتر گفت: در دقیقه دوم بازی حسین ابراهیمی ضربه ای به سوی دروازه حریف زد آن توپ باید به راحتی وارد دروازه حریف می شد، اینجا دیگر من نمی توانم کاری کنم، بهرحال موقعیت هایی به این شکل داشتیم، ما باید از نظر روحی روی تیممان کار کنیم و با تلاش وتمرین بیشتر به مسابقات باز گردیم، ما نمی توانیم بازیکنان گران قیمت بخریم و در نتیجه باید تلاش مان را بیشتر کنیم. 

 

تمام مشکل سپیدرود با یک پیروزی حل می شود، ما اگر در دیدار امروز و در دقایق ابتدایی می توانستیم گلزنی کنیم در نهایت نتیجه بهتری نیز به دست می آوردیم. با تمام احترامی که برای گسترشی ها قائل هستم معتقدم آنها نتوانستند حملات خاصی داشته باشند.

دیدگاه‌ها