کد خبر : 1453266 | 20 مرداد 1396 ساعت 13:40 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

بابت یک میلیون تماشاگری که داشته‌ایم فقط 9 میلیون تومان گرفته‌ایم!

طاهری: امیدوارم بردهایمان در آسیا تداوم داشته باشد

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: از هواداران به خاطر لطفشان تشکر می‌کنیم ولی عدد بدهی‌ها خیلی بالاتر از اینها است. از اعضای تیم هم تشکر می‌کنیم.

طاهری: امیدوارم بردهایمان در آسیا تداوم داشته باشد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی اکبر طاهری بعد از پیروزی پرسپولیس در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر در جمع خبرنگاران افزود: خوشحالم دل هواداران شاد شد و امیدوارم این پیروزی‌ها در آسیا هم تداوم داشته باشد.

 

وی در مورد بدهی‌های باشگاه پرسپولیس که باعث نگرانی‌هایی شده است، خاطر نشان کرد:  همه جوره این مسئله را پیگیری می‌کنیم. باید از هواداران نیز  به خاطر لطف و حمایتی که داشته‌اند، تشکر کرد. آنها لطف کردند اما عدد بسیار بالا و بیش از این ارقام گردآوری شده است. محدودیت‌ها و معذوریت‌هایی برای جذب منابع مالی هست اما تلاش می‌کنیم تا راهکاری برای پرداخت مطالباتمان پیدا کنیم و تعهداتمان را جامه عمل بپوشانیم تا مشکلات بعدی به وجود نیاید.

 

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا در نشست با وزیر ورزش در این ارتباط قولی گرفته‌اند اظهار داشت:‌ در آن جلسه که در  مورد مسائل زیادی از مسایل اجرایی تا هیات مدیره  صحبت کردیم، یکی از مباحث هم همین بود.

 

وی در مورد اینکه آیا بابت این برد پاداش پرداخت می‌کنند، گفت‌: با برانکو یک فرمول مشخص کردیم و بر همین مبنی پاداش‌ها را پرداخت می‌کنیم.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که بازیکنان در صفحه مجازی خود اعلام کردند مشکلاتشان حل نشده اما به خاطر هواداران کار خود را با قدرت ادامه می‌دهند، تصریح کرد:‌ در قرارداد بازیکنان بندهایی گنجانده شده که به نوعی تعهداتی به لحاظ کسب مقام و موفقیت در لیگ برتر و در آسیا برای باشگاه نسبت به آنها ایجاد می‌کند. متاسفانه تعهدات انجام نشده است که بیشتر مشکل به خاطر جرایمی است که به جهت مسایل سال‌های گذشته با آن مواجه می‌شویم. در این وضعیت می‌توانیم یک رقم خوب به پیکره تیم تزریق یا حتی سرمایه‌گذاری کنیم اما باید همه را در یک پرونده که مربوط به چند سال قبل است هزینه کنیم. یک زمان مربی و بازیکن کار می‌کند و در انتهای فصل جدا می‌شود و پول می‌دهید اما در این مورد کار نکرده و باید پول بدهیم. این وضعیت بسیار سخت است. البته در حال تلاش هستیم تا در مورد مطالبات بازیکنان هم مدیریت  لازم را داشته باشیم. دست بازیکنان درد نکند، آنها زحمت زیادی کشیدند. پیروزی راحت به دست نمی‌آید. کادر فنی، بازیکنان، کادر سرپرستی، کادر پزشکی همه تلاش می‌کنند. مسابقات بسیار فشرده است و بازیکنان نیاز به توجه بیشتر دارند. اگر این چند مشکل را حل کنیم در  ماه‌های دیگر راحت‌تر کارمان را پیش خواهیم برد.

 

طاهری در مورد اینکه آیا مطالباتی از سازمان لیگ و فدراسیون بابت تبلیغات محیطی دارند، گفت:‌ خدا پدر و مادر خبرنگاران را رحمت کند. سوال خوبی پرسیدید. شما یک روز زمان بگذارید و به این مشکلات رسیدگی کنید و بپرسید که چرا این مسئله حل نمی‌شود. یک عددی مشخص می‌کنند. مثلا سازمان لیگ سال قبل هواداران ما را نزدیک به یک میلیون نفر اعلام کرد. میانگین این یک میلیون نفر با بلیت میانگین 10 هزار تومان چقدر می‌شود؟ آنها می‌گویند 35 درصد برای شرکتی است که قرارداد بسته‌اند. کار به قرارداد با این شرکت نداریم  که خودش جای بحث دارد. در این میان 6-7 میلیارد تومان می‌ماند، این پول کجاست؟ چون به ما بابت نزدیک به یک میلیون تماشاگر، فقط 9 میلیون تومان پرداخت کرده‌اند!

دیدگاه‌ها