کد خبر : 1453310 | 20 مرداد 1396 ساعت 13:13 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

نمره مثبت به فغانی قبل از رفتن به ژاپن

داور بین‌المللی فوتبال ایران قضاوت بدون نقصی در بازی نفت تهران و پرسپولیس داشت.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا فغانی یک ماه قبل در جام کنفدراسیون‌های فوتبال حضور داشت و با قضاوت خوب و تصمیمات درست در نیمه نهایی این رقابت‌ها بین تیم‌های پرتغال و شیلی که با تمجید اینفانتینو، رییس فیفا همراه شد به افتخارات خود اضافه کرد و نشان داد همچنان شایستگی سوت زدن در مسابقات بزرگ را دارد.

 

فغانی بعد از دو هفته استراحت در لیگ برتر، شب گذشته قضاوت نفت تهران و پرسپولیس را برعهده داشت که در این مسابقه پر برخورد که با صحنه‌های مهم داوری همراه بود تصمیمات درستی گرفت و حتی یک سوت اشتباه نزد و کارت نادرستی به بازیکنان نداد.

 

او بعد از تکل دقیقه 37 احمد کامدار، به دلیل اعتراض شدید و ضربه زدن محسن مسلمان به سینه هافبک نفت، به این بازیکن پرسپولیس به دلیل حرکت غیر ورزشی  کارت زرد داد و تصمیم درستی داشت.

 

اما فغانی روی دو صحنه که به فاصله دو دقیقه اتفاق افتاد تصمیم کاملا درستی در نگرفتن پنالتی برای پرسپولیس داشت؛ طارمی با نفوذ به محوطه جریمه نفت قصد گرفتن خطا از هاشم بیک‌زاده و بعد هم میلاد فراهانی داشت اما داور بین‌المللی ایران در هر دو صحنه سرنگونی مهاجم پرسپولیس را خطا تشخیص نداد و به درستی تصمیم به ادامه مسابقه گرفت.


فغانی روز سی و یکم مردادماه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ژاپن دیدار تیم‌های شانگهای SIPG و گوانگژوی چین را قضاوت خواهد کرد و بعد از 9 روز در همین کشور داوری دیدار حساس ژاپن و استرالیا، در مقدماتی جام جهانی را عهده‌دار خواهد بود که به نظر می‌رسد با شرایط و آمادگی خوبی در این بازی‌ها حضور پیدا می‌کند.

 

با توجه به اینکه هفته چهارم لیگ برتر در روزهای بیست و پنجم الی بیست و هفتم مردادماه برگزار می‌شود، ممکن است فغانی یک قضاوت دیگر در فوتبال ایران داشته باشد و بعد برای سوت زدن در دو بازی مهم به ژاپن سفر کند؛ قضاوت دربی اصفهان بین ذوب‌آهن و سپاهان یا سایپا و استقلال محتمل‌ترین گزینه‌ها در صورت داوری فغانی در هفته چهارم خواهد بود.

 

عکس از: پیام پارسایی

 

1234378

دیدگاه‌ها