کد خبر : 1453394 | 20 مرداد 1396 ساعت 20:40 | 63.1K بازدید | 0 دیدگاه

حواشی دیدار استقلال-تراکتورسازی

استقلال و تراکتورسازی بر خلاف رسم چند سال گذشته این بار دیداری میان تیم های رده پایین جدول است.

حواشی دیدار استقلال-تراکتورسازی

به گزارش "ورزش سه"، جدال میان استقلال و تراکتورسازی همیشه جذاب است. نبردی که همواره در سالیان گذشته در هفته های پایانی لیگ برگزار می شد در لیگ هفدهم در هفته سوم انجام می شود. منصوریان و گل محمدی شروع دور از انتظاری در لیگ داشتند و این دو تیم تا به امروز در کسب سه امتیاز ناکام بودند تا این جدال این بار رنگ و بوی دیگری داشته باشد.


با حاشیه های این بازی از ورزشگاه آزادی با "ورزش سه" همراه باشید:

 

*با توجه به کمبود باجه ها، صف طولانی در بیرون از ورزشگاه برای هواداران ایجاد شده است.
*هواداران تراکتورسازی پیش از شروع بازی با شعارهای خود نسبت به اتفاقات رخ داده در برنامه 90 و مجری این برنامه واکنش نشان دادند.
*در فاصله 75 دقیقه تا شروع بازی نزدیک به 15 هزار هوادار در ورزشگاه حضور دارد که سهم استقلالی ها 10 هزار هوادار و سهم هواداران تراکتورسازی 5 هزار نفر است.
*کادرفنی دو تیم پیش از شروع مسابقه برای فراهم کردن آیتم های تمرینی در زمین ورزشگاه حاضر شدند.
*هواداران استقلال پیش از شروع بازی با شعارهای خود از علیرضا منصوریان سرمربی استقلال حمایت کردند.
*هواداران هر دو تیم پیش از شروع مسابقه به شعار دادن علیه یکدیگر پرداختند. بعد از دقایقی تعدادی از هواداران دو تیم تلاش کردند برای درگیری فیزیکی به سمت یکدیگر بروند اما ماموران نیروی انتظامی مانع از انجام درگیری شدند و تلاش می کنند تا هواداران دو تیم را از یکدیگر دور نگه دارند.

*درگیری هواداران دو تیم در طبقه اول ورزشگاه آزادی به دلیل نزدیک بودن سکوها با پرتاب اشیا به سمت یکدیگر همراه شد تا حاشیه های این بازی پیش از شروع مسابقه آغاز شود. بعد از این اتفاق ماموران نیروی انتظامی هواداران تراکتورسازی را که جایگاه خود را ترک کرده بودند، از نزدیکی سکوی هواداران استقلال دور کردند تا موقتا این درگیری پایان یابد.

*بازیکنان استقلال 10 دقیقه دیرتر از بازیکنان تراکتورسازی در زمین چمن حاضر شدند. بازیکنان ذخیره استقلال نیز در زمین حضور دارند.

*کانون هواداران استقلال برای این دیدار از بادکنک های سفید و آبی استفاده کرده است. حاضران در ورزشگاه در هنگام ورود بازیکنان به زمین مسابقه  از این بادکنک ها رونمایی کردند.

*مهدی قائدی در ترکیب استقلال حضور ندارد اما هواداران این تیم به شدت و بارها او را مورد تشویق خود قرار دادند.

*اعضای کانون هواداران استقلال پیش از شروع مسابقه شاخه گل هایی را به هواداران تراکتورسازی اهدا کردند. این اتفاق در حالی رخ داد که دقایقی قبل از این مراسم هواداران دو تیم با یکدیگر درگیر شده بودند.

*باشگاه استقلال قصد داشت پیش از شروع مسابقه از سیروس دین محمدی و غلامرضا برهان زاده تقدیر کند اما دین محمدی در این مراسم حاضر نشد. هافبک و مربی پیشین استقلال در ورزشگاه حاضر شده بود اما درگیری با ماموران نیروی انتظامی باعث شد دین محمدی در این مراسم حاضر نشود و کنار زمین را ترک کند. ماموران نیروی انتظامی از دین محمدی درخواست کارت تردد کرده بودند که این موضوع با دلخوری او همراه شد.

*روابط عمومی سازمان لیگ پیش از شروع مسابقه از برخی سردبیران ورزشی و جواد خیابانی تقدیر کرد.

*خسرو حیدری، امید ابراهیمی و فرشید اسماعیلی در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حضور دارند و این بازی را از نزدیک تماشا می کنند.

*یحیی گل محمدی و علیرضا منصوریان در جریان بازی بارها نسبت به تصمیمات داور مسابقه اعتراض داشتند.
*بازیکنان نیمکت نشین تراکتورسازی در بین دو نیمه برای گرم کردن در زمین چمن حاضر شدند.

دیدگاه‌ها