کد خبر : 1453406 | 20 مرداد 1396 ساعت 20:08 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

گیتی‌پسند صدرنشین ماند؛ پیروزی با ارزش تاسیسات

هفته هفتم لیگ برتر فوتسال با انجام ۶ بازی پیگیری شد که در مهمترین دیدار هفته گیتی پسند با پیروزی بر حریف خود به صدرنشینی اش ادامه داد.

گیتی‌پسند صدرنشین ماند؛ پیروزی با ارزش تاسیسات

به گزارش "ورزش سه" از مهر، تیم فوتبال گیتی پسند نایب قهرمان جام باشگاه های آسیا و صدرنشین رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور با پیروزی ۵ بر ۳ برابر شهرداری ساوه به صدرنشینی خود در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال تدام بخشید.

هفته هفتم از این رقابت ها با انجام شش بازی برگزار شد که در اولین دیدار گیتی پسند در خانه خود از سد تیم شهرداری ساوه گذشت تا در پایان این هفته ۱۹ امتیاز همچنان در صدر باشد. در سایر دیدارهای این هفته تاسیسات دریایی در شیراز برابر ارژن به پیروزی رسید، مس سنگون نزدیک ترین تعقیب کننده گیتی پسند در خانه خود از سد تیم فرش آرا گذشت، آتلیه طهران قم در قم بر میزبان خود هیات فوتبال قم غلبه کرد، حفاری اهواز و پارسیان شهر قدس در اهواز مقابل هم متوقف شدند و مقاومت البرز مقابل میهمانش مقاومت قرچک مغلوب شد. 

نتایج دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

* گیتی پسند ۵ - شهرداری ساوه ۳

گل ها: احمد اسماعیل پور، علی اصغر حسن زاده، سعید عباسی (۲) و سعید افشار برای گیتی پسند و محمد جامع، ناصر بابایی و مهرداد کریمی برای شهرداری ساوه.

* ارژن شیراز صفر - تاسیسات دریایی ۲

گل ها: مهدی جاوید (۲) برای تاسیسات دریایی

* مس سونگون ۳ - فرش آرا صفر

گل ها: مرتضی عزتی (۲) و حمید احمدی 

* هیات فوتبال قم ۳ - آتلیه طهران قم ۵

گل ها: مهدی زاهدی، محمد کرمانی و فرهاد فلامرزی برای هیات فوتبال قم و ناصر اطمینان (۲)، طه نعمتیان و سعید قلندری (۲) برای آتلیه طهران قم

* حفاری اهواز یک - پارسیان شهر قدس یک

گل ها: فرهاد توکلی برای حفاری اهواز و آرش صابری برای پارسیان شهر قدس

* مقاومت البرز یک - مقاومت قرچک ۲

گل ها: صابر خوش نما و حمید پورجاوید برای مقاومت قرچک و حمیدرضا ره انجام برای مقاومت البرز

دیدگاه‌ها