کد خبر : 1453436 | 20 مرداد 1396 ساعت 21:30 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی: با مصدوم ها قرارداد نبسته ایم

سیروس پور موسوی بعد از برد 2-1 فولاد برابر تیم فوتبال سیاه جامگان، در محل گفتگوی رسانه ای، اظهار نظرات مستدل و خوبی انجام داد .

پورموسوی: با مصدوم ها قرارداد نبسته ایم

به گزارش "ورزش سه"، عمده گفتگوی او درباره تمجید از جوانی تیمش بود .


پور موسوی در ابتدا از انقلابی که در فولاد انجام شده گفت و اعلام کرد، تیم ما 8-7 بازیکن مصدوم داشته است و ما با این تعداد مصدوم بازی خود را برگزار کرده و برنده شدیم و خدارا شکر که شرمنده هواداران عزیزمان نشدیم .


پور موسوی ادامه داد: از مسئولان باشگاه که در پی کم کردن مصائب و مشکلات ما هستند و صادقانه در مسیر از بین بردن مشکلات هستند تشکر میکنم، این جوانان نیاز به بازی کردن در شرایط منطقی و بی حاشیه را دارند .

سرمربی تیم پیروز، انگیزه و نشاط بازیکنان جوان تیم فولاد را مهم ترین عامل برد خارج از خانه عنوان داشت و هوش بالای بازیکنان جوان خود را ستایش کرد، سرمربی 45 ساله بلافاصله در پاسخ به یکی از خبرنگاران حاضر، درباره داوری ابتدا از اشتباه داور در عدم اعلام یک ضربه پنالتی به نفع تیم خودش گفت و ادامه داد در حال حاضر داوری در فوتبال ما به شدت جوان شده و همه ما باید از جوانگرایی در داوری دفاع کنیم ولو این که این جوانگرایی منجر به بروز اشتباهاتی به ضرر تیم ما شود.

 

پور موسوی در پایان شائبه بستن قرارداد با بازیکنان مصدوم را نادرست دانست و گفت: همه بازیکنان ما به ایفمارک رفته و تنها رحیم زهیوی بود که اندک مصدومیتی از قبل داشت .

دیدگاه‌ها