کد خبر : 1453450 | 21 مرداد 1396 ساعت 10:21 | 121.6K بازدید | 3 دیدگاه

گلر چهارم سپاهان و تکرار شاهکار حقیقی

واکنش شگفت انگیز کودک بلندبالا!

سپاهان در حالی مقابل حریف جنوبی خود در خانه به تساوی دست یافت که شاهکار گلر چهارم این تیم به داد زردپوشان و مربی کروات رسید.

واکنش شگفت انگیز کودک بلندبالا!

به گزارش "ورزش سه"، قصه گلرهای سپاهان در لیگ هفدهم رفته رفته به قصه های هزار و یک شب تبدیل می شود چون با گذشت تنها سه هفته از فصل گلر چهارم این تیم فرصت حضور در ترکیب اصلی و درخشش درون دروازه را پیدا کرد تا رکورد عجیبی از زردپوشان در تاریخ لیگ برتر به ثبت برسد.


بعد از مصدومیت غیرمنتظره لی اولیویرا و مهدی امینی گلرهای اول و دوم سپاهان پیش از آغاز فصل فرصت طلایی به صدقیانی گلر سوم و جوان زردپوشان نصف جهان رسید تا با درخشش در سطح اول رقابت های باشگاهی ایرانی جایگاهی تثبیت شده برای خود در ترکیب پرافتخارترین باشگاه لیگ برتر رقم بزند، فرصتی که صدقیانی بهره چندانی از آن به خاطر تجربه اندک نبرد اما با این حال بحران مصدومیت گلرها باعث شد تا کرانچار در مصاف با پارس جنوبی هم به او اعتماد کند.

 


این دروازه بان در نیمه دوم بازی با پارس جنوبی در صحنه ای مشکوک در محوطه جریمه باعث سرنگونی آلویز نانگ سیه چرده شد تا داور هم این دروازه بان را اخراج کند هم پنالتی به سود پارسی ها بگیرد. با اخراج صدقیانی مربی کروات چاره ای نداشت تا از گلر چهارم خود در ترکیب بهره ببرد، بازیکنی جوان،ناشناس اما خوش قد و هیکل که در همان اولین دقیقه حضور در لیگ برتر از عهده عملیاتی غیرممکن به خوبی برآمد و با مهار پنالتی بازیکن جمی ها به چهره اصلی سپاهان تبدیل شد.

 

 


علی کیخسروی 19 ساله در دقیقه 80 به جچای حسین پاپی باتجربه وارد زمین شد، بازیکنی که قراردادی 15 میلیون تومانی با باشگاه سپاهان داشت و در رده جوانان و امید برای این تیم در رقابت های استانی و کشوری به میدان می رفت به عنوان امید کرانچار در درون دروازه به میدان رفت و با مهار پنالتی نشان داد می تواند اعتماد بیشتری از جانب کادر فنی به خود جلب کند.

 

1234611

 


 کیخسروی با قد و قامت جالب توجه در نقش جهان عملیاتی غیرممکن را به سرانجام رساند تا شاهکار این بازیکن جوان و ارزان قیمت باعث نجات سپاهان و کرانچار در هفته سوم شود. بدون شک اگر لی اولیویرا برزیلی به بازی هفته چهارم و دربی حساس نصف جهان نرسد کیخسروی باید به عنوان مرد شماره یک زردپوشان به مصاف رقیب سنتی و دیرینه برود تا روندی که این فصل در ورود بازیکنان جوان و ناشناس به دروازه سپاهان طی شده، ادامه پیدا کند.

 

 

 

نکته جالب در ارتباط با اتفاق رخ داده برای دروازه بان جوان سپاهان قیاس آن با شرایطی بود که برای علیرضا حقیقی در تبدیل شدن به گلر شماره یک پرسپولیس رخ داد. حقیقی چند فصل قبل با اخراج فرشید کریمی گلر اصلی سرخپوشان فرصت حضور در ترکیب اصلی را به دست آورد که در بدو ورود پنالتی علی دایی مهاجم سرشناس سایپا را مهار کرد تا نامی برای خود دست و پا کند. شاهکاری از این دروازه بان جوان که در اذهان تمام طرفداران پرسپولیس باقی ماند تا کیخسروی سپاهان بعد از سال ها به همان شکل این شاهکار را در نقش جهان برای سپاهان تکرار کند.

 

1234612

 

دیدگاه‌ها