کد خبر : 1453468 | 20 مرداد 1396 ساعت 23:00 | 55.7K بازدید | 0 دیدگاه

ما نباختیم و برنده بودیم

گل محمدی: افراد دردسر ساز از تراکتور رفته اند

سرمربی تراکتورسازی در نشست خبری بعد از دیدار با استقلال حاضر شد.

گل محمدی: افراد دردسر ساز از تراکتور رفته اند

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از سومین شکست فصل با حضور در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. مشروح صحبتهای گل محمدی در ادامه می آید:

 

تراکتورسازی نباخت


بازی را خوب شروع کردیم و در 5 دقیقه ابتدایی باید 2 گل می زدیم. بازی را روان آغاز کردیم و موقعیت های خوبی داشتیم. دقایق بعدی در اختیار استقلال بود و در آن دقایق گل دریافت کردیم. بعد از آن در نیمه دوم بازی متعادل شد. بازی بعد از آن یک طرفه شد و موقعیت های زیادی داشتیم اما در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم. سه امتیاز را واگذار کردیم اما ما نباختیم و برنده بودیم.

 

از هواداران تشکر می کنم


هواداران در این شرایط به ویژه پایان بازی از ما حمایت کردند. شرمندگی ما تنها برای هواداران است. ما شرمنده فوتبال و نتایج نیستیم و تنها شرمنده هواداران هستیم. سه بازی صفر امتیاز روی بد فوتبال است که خودش را نشان داده است. این برد را به استقلال تبریک می گویم اما ما مستحق باخت نبودیم و می توانستیم برنده زمین را ترک کنیم. موضوع مهم امیدواری به آینده است. حق نداریم نا امید باشیم و باید بیشتر تلاش کنیم تا بازی بهتری ارائه دهیم و به پیروزی دست پیدا کنیم. از همه بازیکنانم تشکر می کنم که امروز خوب بازی کردند. بازی سختی داشتیم اما با همه داشته هایی که داریم، خوب بازی کردیم و مستحق باخت نبودیم.

 

دروازه گروسیان تهدید نشد


گروسیان اولین سالی است که در لیگ برتر دروازه بانی می کند. در تمرینات بسیار خوب تلاش می کند اما موضوعی که فرزین کم دارد، تجربه است. او باید تجربه کسب کند و ما به او اعتقاد داریم و در بازی های بعدی نیز نفر اول دروازه بان های ما خواهد بود. در هر صورت ما شرایطی داریم که باید به برخی بازیکنان جوان فرصت بیشتری بدهیم. فرزین یکی از این بازیکنان است. البته امروز دروازه فرزین تهدید نشد و تنها یک شوت بود که اگر جا گیری بهتری داشت، می توانست آن را مهار کند. او تا آخر کار به عنوان دروازه بان شماره یک با ما خواهد بود.

 

بازیکنان استرس دارند


در زدن ضربات آخر تمرینات زیادی را پشت سر می گذارنیم. بازیکنان ما تمرینات گلزنی دارند اما اینکه در شرایط مسابقه وارد دروازه نمی شود، به شرایط تیم باز می گردد. بازیکنان ما شاید استرس دارند و می خواهند با گلزنی شرایط را بهتر کنند.


فقط از هواداران شرمنده ایم


تنها شرمندگی ما برای هواداران است که باز هم روی آن تاکید می کنم. کسی که باید شرمنده باشد، آنهایی هستند که این تیم را به این روز انداختند. برای اولین بار یک تیم از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده است. شرایط بسیار سختی داریم اما باید ادامه دهیم و باید به خدا توکل کنیم.


درگیری ها تاثیری نداشت


اتفاقات روز گذشته و درگیری ها تاثیری روی بازی نداشته است.


افراد دردسر ساز رفته اند


خوشبختانه افرادی که تیم را به دردسر انداختند، در تیم حضور ندارند. این موضوع به آقای آجرلو ارتباطی ندارد زیرا آنهایی که قرارداد بازیکنان را فسخ کردند، افراد دیگری بودند.

دیدگاه‌ها