کد خبر : 1453469 | 20 مرداد 1396 ساعت 23:03 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنانم با جان و دل بازی می‌کنند

جلالی: صادقی در مناقشه با حاتمی مقصر نبود

سرمربی تیم پیکان اعلام کرد اگر در خط حمله تقویت شوند، در آینده می تواند به تیمش ببالد.

جلالی: صادقی در مناقشه با حاتمی مقصر نبود

به گزارش "ورزش‌سه"، مجید جلالی در نشست خبری بعد از دیدار با ذوب آهن حاضر شد و صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:


می توانیم در آینده به پیکان ببالیم
شاید اگر بتوانیم خط حمله‌مان را ترمیم کنیم در آینده نزدیک می‌توانیم به تیم‌مان ببالیم. واقعاً‌ بازیکنانم با جان و دل بازی می‌کنند و در لحظات پایانی پرتلاش‌تر ظاهر شدند.


این بازی رضایتبخش بود
این بازی دو نکته خیلی خوب برای ما داشت، اول اینکه گل نخوردیم و دوم هم توانستیم حریف قدرتمند خود را متوقف کنیم. در نیمه دوم بازی خوبی انجام دادیم و فکر می‌کنم این برای ما رضایت‌بخش است.


نیاز به تقویت در خط حمله داریم
بله واقعاً در نیمه دوم تیم ما بهتر و روان‌تر از حریف بازی کرد، موقعیت‌های بهتری هم ایجاد کردیم و فکر می‌کنم در خط حمله نیاز اساسی به تقویت شدن داریم.


صادقی مقصر مناقشه با حاتمی نبود
ابتدا بگویم در مناقشه با حاتمی، صادقی هیچ تقصیری نداشت و من از او ممنونم که وقتی از او درخواست کردیم مناقشه را تمام کند قبول کرد. صادقی در این مدتی که با ما کار می‌کند یکی از بهترین‌های ما است، اما این درگیری تمرکز این بازیکن را به هم زده بود و ما ترجیح دادیم در این مسابقه بازی نکند.


بختیار با شرایط آرمانی فاصله دارد
وی درباره بختیار رحمانی و این که او دو نیمه متفاوت را داشته است، گفت: این بازیکن تا شرایط آرمانی خود فاصله دارد و بازی به بازی بهتر می‌شود. ما به این بازیکن امیدواریم.

دیدگاه‌ها