کد خبر : 1453487 | 20 مرداد 1396 ساعت 23:43 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

از مبارزه طلبی بازیکنان راضی هستم

کرانچار: یک پنالتی برایمان گرفته نشد

سرمربی تیم سپاهان اصفهان اعلام کرد از عملکرد بازیکنانش راضی است اما نتیجه برایش رضایتبخش نبوده است.

کرانچار: یک پنالتی برایمان گرفته نشد

به گزارش "ورزش‌سه"، زلاتکو کرانچار در پایان دیدار با پارس جنوبی جم در نشست خبری حضور یافت و صحبت هایی انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


یک پنالتی برایمان گرفته نشد
از نحوه آغاز بازی راضی هستم و نفوذهای خوبی داشتیم و تنها راهی که حریف پیش‌رو داشت این بود که با ارسال توپ بلند دست به ضد حمله بزند. زمانی که گل زدیم، بدشانسی داشتیم و بازیکن ما مصدوم و پنالتی گرفته شد. در نیمه نخست پنالتی باید گرفته می‌شد که متاسفانه برای ما گرفته نشد.


از مبارزه طلبی بازیکنان راضی هستم
با آوردن رافائل و غلامی سعی کردیم حریف را مهار کنیم، در مجموع از بازی و مبارزه طلبی بازیکنان راضی هستم.


از دروازه بان جوانم تشکر می کنم
شاید نتیجه رضایت بخش نیست، اما از بازی راضی هستم و از دروازه‌بان جوان تیم تشکر می‌کنم که در اندک دقایق حضور در زمین تاثیر خود را گذاشت. خروج نویدکیا به دلیل مصدومیت در تیم ما خلا ایجاد و حریف استفاده کرد. متاسفیم که نتوانستیم در این بازی پیروز باشیم.


محمدی مصدوم بود، بازی اش ندادم
مهرداد محمدی را در برنامه داشتیم. این بازیکن در تمرین 2 روز پیش از ناحیه پای چپ مصدوم شد و نمی‌توانستیم او را از ابتدای بازی به میدان بفرستیم. با مصدومیت دفاع ما و اتفاقات بازی نتوانستیم از محمدی استفاده کنیم.
 

خط هافبک ما حریف را کنترل نکرد
به دلیل مصدومیت رسول نویدکیا و اخراج بازیکن‌مان، انتظار داشتیم خط دفاع حریف و خط میانی را تحت فشار قرار بدهیم تا فشار بر تیم ما کمتر شود، اما چون خط میانی نتوانست آنطور که باید شرایط را کنترل کند، این مسئله سبب تکرار اشتباهات شد.
 

پنالتی پارس جنوبی درست نبود
به نظرم داور در صحنه پنالتی حریف باید به نانگ کارت زرد می‌داد، اما به دروازه‌بان ما قرمز داد. اگر از نظر داور آن صحنه پنالتی بوده، بنابراین باید در نیمه نخست نیز برای ما پنالتی می‌گرفت.
 

به بازیکنان هشدار داده بودیم
پیش از مسابقه نیز درباره آمادگی حریف هشدار داده بودیم و باید دانست که تیم حریف بازیکنان با نشاطی مانند نانگ، سینک و صالحی دارد و آنها می‌توانند سرنوشت مسابقات را برای این تیم رقم بزنند. باید ببینیم این شرایط تا چه زمانی ادامه دارد.
 

بدشانسی درباره دروازه بان ها
ما «لی اولیویرا» را مدنظر داریم و امینی نیز باز می‌گردد، اما هر دوی آنها مصدوم شدند و با توجه به کارت قرمز صدقیان، کیخسروی دروازه‌بان ما در برابر ذوب‌آهن درون دروازه است.
 

علی کریمی را می خواهیم
قطعاً همینطور است و درباره این مسئله جلسه‌ای داشتیم و اگر شرایط فراهم شود، کریمی را باز می‌گردانیم. پیش از آغاز فصل با این بازیکن مذاکره کردیم و او نیز تمایل داشت. باید ببینیم کریمی در چه وضعیتی است و چه میزان آمادگی دارد.
 

جذب برزای؟
من در تیمم مشکلی بابت عدم سرعت را نمی‌بینم، چون میرزایی، پاپی و انصاری را داریم. حرف من از جنبه دیگری مطرح شد و اگر قرار است کسی را بیاوریم، تنها کریمی را اضافه می‌کنیم. ضمن اینکه با آمدن مروان حسین خط حمله کشنده‌ای را خواهیم داشت.

 

دیدگاه‌ها