کد خبر : 1453543 | 21 مرداد 1396 ساعت 10:31 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

پرواز نیمه تمام سپاهان با شاهین

خرید جدید سپاهانی ها سرانجام پاهایش به گلزنی باز شد به این امید که تیم محبوب نصف جهان با او به پرواز در آید اما ...

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان روزهای پرفراز و نشیب و نگران کننده ای در لیگ هفدهم را تجربه می کند، روزهایی که نگرانی ها بابت سرنوشت این تیم پرطرفدار دوباره به اوج خود رسید چون نه کرانچار کروات نه خریدهای جدید در دو هفته نخست امیدوار کننده ظاهر نشده بودند تا این کابوس دوباره طرفداران اصفهانی را در بر بگیرد که اتفاقات تلخ دو فصل قبل تکرار شود.


در شرایطی که سپاهان میزبان شگفتی سازان پارس جنوبی بود همه نگاه ها در نقش جهان به خریدهای جدید دوخته شد بلکه آنها بتواند زمینه پرواز سپاهان را فراهم کنند که در آغاز نیمه دوم این اتفاق افتاد و ثاقبی خرید جدید زردپوشان از بندرنشینان شمالی با گلی دیدنی زمینه این پرواز را فراهم کرد اما عملیات شاهین برای نجات تیم از بحران در دقایق پایانی بی نتیجه ماند چون سپاهان گل تساوی را دریافت کرد.


با این وجود شاهین ثاقبی با نمایش خوبی که در نقش جهان مقابل جمی ها ارائه داد ثابت کرد یکی از خریدهای خوب کرانچار در تابستان بوده و می تواند با هماهنگی و جا افتادن بیشتر در ترکیب به یکی از کلیدی ترین مهره های سپاهان در راه بازگشت به روزهای اوج تبدیل شود. ثاقبی که بعد از یک سال دوری از لیگ برتر برای گلزنی در این تورنمنت بی تابی می کرد حالا می تواند امید اول گلزنی سپاهانی ها نیز قلمداد شود.

 

1234591

دیدگاه‌ها