کد خبر : 1453564 | 21 مرداد 1396 ساعت 11:28 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

شهنازی: والیبال ایران فراتر از آسیاست

پیروزی بر چین، امضای حکم صعود

کارشناس والیبال، سطح والیبال ایران را بالاتر از آسیا می داند و معتقد است شاگردان کولاکوویچ مشکلی برای صعود ندارند.

پیروزی بر چین، امضای حکم صعود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران بعد از استراحت در روز نخست مسابقات مقدماتی بازی های جهانی ۲۰۱۸ روز گذشته به مصاف کره جنوبی رفت و در ۳ ست متوالی این تیم را شکست داد. 


ناصر شهنازی، کارشناس والیبال ایران در این باره به خبرنگار "ورزش سه" می گوید: وقتی صحبت از والیبال ایران در آسیا می کنیم،‌ باید با اقتدار صحبت کنیم. مسابقات آسیایی برای والیبال ما آنقدر حساسیت ندارد و این فاصله را در بازی مقابل کره جنوبی هم مشاهده کردید. باید به همه حریفان احترام بگذاریم اما واقعا والیبال ما فراتر از آسیا است. بردن ایران مقابل کره طبیعی بود و تماشاگران نیز در این بازی تاثیرگذار بودند. 


در ادامه مسابقات امروز از ساعت ۱۸شاگردان ایگور کولاکوویچ به مصاف تیم ملی چین می رود که در ۲ بازی گذشته اش توانسته حریفانش را از پیش رو بردارد. 


شهنازی در این باره نیز می افزاید: همین تیم چین را ما چندی پیش با تیم امیدمان در رقابت های قهرمانی آسیا شکست دادیم و آنها حرفی برای گفتن نخواهند داشت. با خیال راحت هم می توانیم در بازی امروز به برتری برسیم و حکم صعود خود را امضا کنیم. 


کارشناس والیبال درباره بازی های بعدی تیم ملی مقابل قزاقستان و قطر نیز می گوید: شنیدم که مربیان نگران بودند که چرا روز آخر کره جنوبی و چین با هم بازی دارند اما اصلا نباید چنین مسائلی را به ذهن بازیکنان تزریق کنیم چون ایران به راحتی می تواند تیم های آسیایی را از پیش رو بردارد، مگر اینکه تمرین خوبی نداشته باشد. ایجاد ذهنیت ترس در میان بازیکنان اصلا درست نیست.

دیدگاه‌ها