کد خبر : 1453608 | 21 مرداد 1396 ساعت 13:26 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

خشم گردان از گل شیمبا (گزارش تصویری)

در روز درخشش برزیلی ها رضا مهاجری جنگ خبرنگاران در مستطیل سبز را به فراز کمالوند باخت.

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده بعد از کسب یک برد و یک مساوی به آبادان رفته بود تا از صنعت نفت امتیاز بگیرد.


اما در روزی که نفتی ها با حضور هواداران پرشورشان  بسیار آماده بودند ، مهاجری کاری از پیش نبرد و تیمش با دو گل مغلوب برزیلی ها شد تا فریاد خشم مهاجری این مربی آرام نیز بلند شود. شیمبا یا همان لوسیانو پریرا یکی از برزیلی های نفت آبادان از بازیکنانی بود که نقش مهمی در برد تیمش در جدال حساس با پدیده ایفا کرد.  او بعد از اینکه اولین گلش را در هفته دوم برابر سایپا به ثمر رساند موفق شد با زدن گل دوم تیمش در برابر پدیده، خودش را به جمع گلزنان برتر لیگ در هفته سوم برساند.


البته که شیمبا در حالی گل دوم را به ثمر رساند که شهاب گردان دروازه بان پدیده نسبت به این گل معترض بود. گردان که ابتدا ضربه فرید بهزادی کریمی را دفع کرده بود در برگشت نتوانست مانع از  ضربه شیمبا که مقابل دروازه حضور داشت شود. گردان نسبت به حضور شیمبا در شرایط آفساید معترض بود اما اعتراض های او به کمک داور مسابقه بی فایده بود چرا که کمک  معتقد بود که صحنه را به خوبی دیده که مهاجم برزیلی نفت آبادان در آفساید نبوده است.

 

عکس: سجاد ایمانیان

 

 

 

دیدگاه‌ها