کد خبر : 1453663 | 21 مرداد 1396 ساعت 16:54 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

داورزنی:

به دنبال میزبانی لیگ جهانی در شهرهای مختلف هستیم

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: به دنبال فراهم کردن شرایط میزبانی و برگزاری لیگ جهانی در شهرهای مختلفی مانند اردبیل، ارومیه و مازندران هستیم.

به دنبال میزبانی لیگ جهانی در شهرهای مختلف هستیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی پس از بازدید از شرایط برگزاری رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان در اردبیل، گفت: ایران به دلیل سابقه و جایگاهی که در سطح جهان دارد، از اهمیت ویژه‌ای برای فدراسیون بین المللی والیبال و کنفدراسیون والیبال آسیا برخوردار است. خوشبختانه امکاناتی که در شهر اردبیل ساخته شده است به ما کمک کرد که علاوه بر تهران در اردبیل هم میزبان مسابقات باشیم.

 

وی ادامه داد: اردبیل امکانات لازم برای میزبانی مسابقات در سطح جهانی را دارد. مسئولان استانی هم کمک کردند که امکانات استاندارد در این شهر فراهم شود. به اردبیلی‌ها قول می‌دهیم که از این به بعد یکی از گزینه‌هایی که برای میزبانی‌ها به آن فکر می‌کنیم، شهر اردبیل باشد.

 

داورزنی خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که در آینده شرایطی فراهم شود که مانند ایتالیا و لهستان که مسابقات لیگ جهانی را در شهرهای مختلف برگزار می‌کنند، ما هم به جایی برسیم که علاوه بر تهران، مسابقات یک هفته لیگ جهانی را در اردبیل، ارومیه و مازندران هم میزبانی کنیم.

 

وی افزود: مسابقات لیگ جهانی معمولا در ماه‌های گرم سال برگزار می‌شود اما اردبیل نشان داد حتی می‌توان در میانه‌های مرداد هم مسابقاتی را برگزار کرد بدون اینکه گرمای هوا آزاردهنده باشد.

 

سرپرست فدراسیون والیبال در پایان گفت: فدراسیون والیبال آمادگی دارد که از اردبیل به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری و میزبانی نام ببرد. حتی اگر درخواست میزبانی مسابقات جهانی رده‌های سنی مختلف را هم بدهیم، اردبیل امکان میزبانی این رقابت‌ها را دارد.

 

دیدگاه‌ها