کد خبر : 1453708 | 21 مرداد 1396 ساعت 20:11 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

حسرت 2 امتیازی که‌ در نقش‌جهان بر باد رفت(عکس)

شب گذشته تلاش دو تیم سپاهان و پارس جنوبی جم با تساوی 1 بر 1 خاتمه یافت. نتیجه ای که رضایت هیچ از یک از دو تیم را جلب نکرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم در شرایطی در ورزشگاه نقش جهان آغاز شد، که پارس جنوبی جم با سرمربیگری مهدی تارتار در پی تکرار نتایج درخشان دو هفته ی قبل خود بود و سپاهان در پی پیروزی و فراموشی شکست سنگین هفته ی دوم.


اما این بازی پر هیجان که با اتفاقات عجیب و غریبی همراه شد، در نهایت با گل دقیقه ی 92 که توسط احسان تاییدی مهاجم پارس جنوبی جم به ثبت رسید، با تساوی یک بر یک به پایان رسید. گل اول بازی را شاهین ثاقبی در همان دقایق ابتدایی نیمه ی دوم بازی به ثمر رسانده بود و سپاهانی ها که از دقیقه ی 80 در پی اخراج دروازه بان خود 10 نفره به کار ادامه می دادند، در نهایت تسلیم فشار بیش از حد میهمان خود شدند و پیروزی را با تساوی عوض کردند تا همچنان در حسرت پیروزی در لیگ هفدهم بمانند.


بازیکنان و کادر فنی پارس جنوبی جم در پایان بازی اعتقاد داشتند، که اگر پنالتی امید سینک در دقیقه‌ی 80 به گل تبدیل می شد و گلر چهارم سپاهان موفق به گرفتن ضربه‌ی سینک نمی شد، در زمان باقی مانده می توانستند گل دوم را هم به تیم 10 نفره ی سپاهان بزنند و در سوی دیگر بازیکنان و کادر فنی سپاهان هم از اینکه در مقابل هواداران خودی باز هم به نتیجه‌ی تساوی یک بر یک دست یافته بودند، به شدت کلافه بودند؛ موضوعی که باعث شد در پایان بازی جمی‌ها و به خصوص بازیکنان سپاهان با سوت داور مسابقه روی زمین بیافتند و نای بلند شدن نداشته باشند.

 

 

 

 


 

عکس ها از: شهرام شریفی

دیدگاه‌ها