کد خبر : 1453760 | 22 مرداد 1396 ساعت 10:04 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

نرسیدن به خط پایان دوی ۴ در ۱۰۰ متر

تراژدی بولت تکمیل شد

سریعترین مرد جهان در دوی ۴ در ۱۰۰ متر با آسیب دیدگی نتوانست به خط پایان برسد.

به گزارش  "ورزش سه"، بعد از ناکامی اوسین بولت در رسیدن به مقام قهرمانی دوی ۱۰۰ متر مسابقات جهانی لندن که آخرین گام او در ورزش حرفه ای محسوب می شد، شب گذشته همگان در انتظار خودنمایی سریعترین مرد جهان در دوی ۴ در ۱۰۰ متر همراه با ۳ دونده دیگر جاماییکایی بودند.

 

1234760


بولت و هم تیمی هایش که در سال های اخیر اجازه قهرمانی به هیچ تیمی را در این ماده ندادند، امیدوار بودند حداقل برای رقم زدن یک پایان خوش برای اسطوره دوومیدانی جهان این بار نیز مدال طلا را بر گردن بیاویزند. 


همه چیز تا دویدن نفر سوم برای جاماییکایی ها طبق روال پیش می رفت،‌اگرچه آنها رقابت نزدیکی با تیم انگلیس و آمریکا داشتند اما در دور آخر که قرار بود بولت از خط پایان عبور کند، به یک باره دچار آسیب دیدگی و گرفتگی عضلانی شد و تمام تماشاگران حاضر در ورزشگاه المپیک لندن را شوکه کرد.

 

1234759


بریتانیا در رده نخست، آمریکا در رده دوم و ژاپنی ها در رده سوم ایستادند اما جاماییکایی ها بالای سر اوسین بولت حاضر شدند، در حالی که از خط پایان عبور نکرده بودند و روی زمین افتاده بود.


در نهایت این آخرین تصویر از اسطوره دوی سرعت جهان در میادین حرفه ای بود که در ذهن همه ماندگار شد تا بعد از ناکامی اش در دوی ۱۰۰ متر در دوی ۴ در ۱۰۰ متر نیز پایانی تراژیک داشته باشد.

دیدگاه‌ها