کد خبر : 1453781 | 22 مرداد 1396 ساعت 11:29 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

رجبی: طلبکاران حکم قضایی گرفته اند

بدهی فدراسیون هندبال به رستوران و هتل

دبیر فدراسیون هندبال می گوید رییس این فدراسیون از طلبکاران برای پرداخت پول هایشان فرصت خواسته است.

بدهی فدراسیون هندبال به رستوران و هتل

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون هندبال با توجه به استعفای علیرضا رحیمی و مخالفت وزیر ورزش همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد. مشکل اصلی رییس فعلی بدهی های فدراسیون است که با توجه به بودجه فعلی توان پرداخت آن ها وجود ندارد. 


محمدرضا رجبی، دبیر فدراسیون هندبال درباره آخرین وضعیت ادامه کار علیرضا رحیمی به خبرنگار "ورزش سه" می گوید: «وزیر ورزش با استعفای رحیمی مخالفت کرده و او هم با وجود اینکه اصرار به رفتن داشت، خیلی مثبت تر از گذشته به مسائل نگاه می کند. امیدوارم هر چه سریعتر با مذاکره مشکلات حل شود.»


وی درباره بدهی های فدراسیون و اینکه خطری هندبال ایران را تهدید می کند یا خیر، می افزاید: «برخی بدهی ها بین المللی و به کنفدراسیون هندبال آسیا بود که آنها را پرداخت کردیم. با این حال بدهی های داخلی زیادی وجود دارد که حکم قضایی دارند اما رحیمی با آنها صحبت کرده و زمان خواسته است. از هتل و رستوران بگیر تا دفتر هواپیمایی که مبالغ مختلفی از فدراسیون طلبکار هستند.»


دبیر فدراسیون هندبال در پایان با اشاره به وضعیت تیم ملی خاطرنشان می کند: «فعلا تمرینات با حضور بازیکنان داخلی پیگیری می شود چون لژیونرها نمی توانند بدون اجازه باشگاهشان در تیم ملی حاضر شوند. فکر می کنم در آبان ماه می توانیم برای حضور در تونس کاپ تیم کامل را در اختیار داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها