کد خبر : 1453786 | 22 مرداد 1396 ساعت 11:47 | 117.3K بازدید | 2 دیدگاه

اولین ال کلاسیکو بعد از جدایی ستاره برزیلی

نیمار و رئال؛ مشکلی که حل شد!

بارسلونا امشب برای اولین بار بعد از جدایی نیمار، در ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید قرار خواهد گرفت.

نیمار و رئال؛ مشکلی که حل شد!

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که هنوز انتقال این ستاره برزیلی به پاری سن ژرمن قطعی نشده بود، سرخیو راموس، کاپیتان رئال، گفته بود:" اگر او برود، یکی از مشکلات ما کم می شود." راموس بعد از شکست 3-2 اخیر رئال در میامی چنین اظهارنظری کرده بود و حالا با خیال راحت تری پای به دیدار امشب خواهد گذاشت.

نیمار از همان اولین بار حضورش در ال کلاسیکو، به رئالی ها نشان داده بود که چقدر می تواند برای شان دردسر ساز شود. در آن دیدار از فصل 14-2013 که در نوکمپ برگزار شد، نیمار یک گل زد تا بارسا 2-1 به پیروزی برسد. او که یک پاس خوب از اینیستا دریافت کرده بود، با ضربه پای راست کار را تمام کرد. البته توپ در بین راه به کارواخال هم برخورد کرد و باعث شد تا دیگو لوپز نتواند آن را مهار کند.

 

 

1211195

 

 

 

در دیدار برگشت همان فصل و در حالی که رئال 3-2 پیش بود، نیمار باز هم توانست گلزنی کند. این بار او توانست مارسلو را پشت سر بگذارد و دروازه رئال را باز کند. بارسا آن دیدار را 4-3 برد و مسی با زدن سه گل، توانست بهترین گلزن تاریخ ال کلاسیکو شود؛ دستاوردی که البته به کمک بازی درخشان نیمار به دست آمد.

 

فصل بعد، نیمار بار دیگر در برنابئو موفق به گلزنی شد. او روی پاس سوارز صاحب موقعیت شد و بعد از فریب دادن کارواخال و په په، با یک شوت دقیق، توپ را به گوشه دروازه کاسیاس فرستاد. اما در ادامه رئال نمایش بهتری داشت و بارسا شکست خورد.

 

در ال کلاسیکوهای بعدی نیمار چندان تاثیرگذار نبود تا پیروزی 4-0 فصل 16-2015 در برنابئو. در حالی که مسی در ترکیب اصلی حضور نداشت، نیمار گل دوم را به ثمر رساند و پاس گل سوم را برای اینیستا فراهم کرد. درخشش نیمار، بدترین روز رافا بنیتس روی نیمکت رئال را رقم زد. در همان بازی حرکات تکنیکی او به اندازه ای ایسکو را عصبانی کرد که باعث اخراج این بازیکن شد.

 

 

1099368

 

 

 

نیمار آخرین پاس گلش در ال کلاسیکو را فصل گذشته برای لوئیس سوارز فراهم کرد. او در دیدار برگشت به دلیل محرومیت غایب بود، در دیدار مقابل مالاگا اخراج شد و توهینش به داور باعث شد تا محرومیتش به دو جلسه افزایش پیدا کند. بارسا تلاش زیادی کرد تا این محرومیت را لغو کند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. هرچند در غیاب او، بارسا توانست 3-2 به پیروزی برسد.

 

همین چند هفته پیش بود که نیمار برای آخرین بار در ال کلاسیکو به میدان رفت اما حالا او دیگر عضو بارسا نیست و همانطور که راموس گفت، رئالی ها با یک مشکل کمتر پای به این دیدار می گذارند.

دیدگاه‌ها