کد خبر : 1453803 | 22 مرداد 1396 ساعت 13:01 | 37.7K بازدید | 4 دیدگاه

کار سخت مدیران باشگاه در نیم فصل؛

تراکتور 7 بازیکن جدید می‌خواهد!

تیم تراکتورسازی برای ترمیم خطوط مختلف خود حداقل نیاز به جذب 7 بازیکن جدید دارد.

تراکتور 7 بازیکن جدید می‌خواهد!

به گزارش "ورزش‌سه"، سرخپوشان فوتبال تبریز در 3 بازی ابتدایی لیگ برتر 3 شکست در کارنامه شان ثبت شد تا شرایط سختی برای کادرفنی و بازیکنان تراکتورسازی رقم بخورد. تراکتورسازان در حالی لیگ هفدهم را شروع کردند که به واسطه محرومیت فیفا هیچ بازیکن جدیدی به خدمت نگرفتند و مجبور شدند به بازیکنان جوان اعتماد کنند. از این رو مصدومیت چند بازیکن کلیدی نیز مزید بر علت شد تا یحیی گل محمدی کار سختی برای انتخاب ترکیب تیمش داشته باشد.


در این شرایط امید تراکتوری ها برای جذب بازیکن جدید به نیم فصل است. جایی که پنجره نقل و انتقالات تراکتورسازی از سوی فیفا باز می شود و آنها می توانند نفرات جدید به خدمت بگیرند.


با توجه به شرایط کنونی تراکتورسازی این تیم در همه خطوط نیاز به جذب بازیکن طراز اول دارد. نفراتی که در فوتبال ایران نامدار باشند و بتوانند کاری از پیش ببرند. به طور طبیعی تراکتورسازی در پست دروازه بان، دفاع، هافبک و مهاجم نیاز به بازیکن جدید دارد. به خصوص در خط دفاع به دو یا 3 بازیکن نیاز است و همچنین در خطوط هافبک و حمله نیز باید 4 یا 5 بازیکن جذب تیم شوند. اگر فرض را بر این بگیریم که در هریک از خطوط سه گانه دفاع، هافبک و مهاجم دو بازیکن نیاز باشد و یک دروازه بان هم به این فهرست اضافه کنیم، تراکتور باید در نیم فصل حداقل باید 7 بازیکن جدید به خدمت بگیرد.


در این شرایط مدیران باشگاه تراکتورسازی کار سختی برای جذب بازیکنان جدید دارند. با توجه به اینکه در نیم فصل بازیکنان خوب اکثرا به تیم های دیگر تعهد دارند، کار برای جذب بازیکن سخت خواهد شد. از این رو شانسی که تراکتور برای جذب بازیکن جدید آورده، این است که فهرست خارجی هایش خالی است و 4 بازیکن خارجی(3 بازیکن خارجی و یک آسیایی) می تواند جذب کند. باید منتظر ماند و دید اولا شرایط تراکتور تا نیم فصل چگونه خواهد بود و دوما چه بازیکنی در لیست کادرفنی برای نیم فصل قرار می گیرند.

دیدگاه‌ها