کد خبر : 1453849 | 22 مرداد 1396 ساعت 15:10 | 37.4K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه فوری در بارسلونا با حضور مدیر برنامه های آردا

روز به روز آردا توران به جدایی از بارسلونا نزدیک و نزدیک تر می شود.

جلسه فوری در بارسلونا با حضور مدیر برنامه های آردا

به گزارش "ورزش سه"، آردا تابستان 2015 با درخواست مستقیم لوئیس انریکه و به عنوان بمب انتخاباتی جوزپ بارتومئو از اتلتیکو به بارسلونا پیوست. رقم انتقال او 34 میلیون یورو به علاوه 7 میلیون یورو بر اساس بندهای خاص عنوان شد.

انتظارات از ستاره ترکیه ای بسیار بالا بود و از او به عنوان بهترین جانشین برای نیمار و حتی یکی از بازیکنان قابل اعتماد برای خط میانی بارسا یاد می شد. آردا حتی به دلیل محرومیت بارسا، تا ژانویه 2016 نیز نتوانست به میدان برود ولی پس از آن نیز چیز خاصی از خود نشان نداد.

 

 

1233898

 

 

او در پایان فصل گذشته حتی کمد وسایلش را نیز خالی کرد ولی سپس مدیر برنامه هایش عنوان کرد که قصد دارد در بارسا بماند و اعتماد والورده را جلب کند؛ ولی هر چه گذشت، این ستاره ترکیه ای بیشتر دریافت که در ایده های سرمربی جدید بارسا نیز جایی ندارد.

 

پس از اینکه نام آردا در فهرست بارسا برای ال کلاسیکوی امشب قرار نگرفت، شایعات جدایی او از بارسلونا قوت گرفتند. طبق ادعای اسپورت، بولوت، مدیر برنامه های آردا تا ساعتی دیگر به بارسلونا خواهد رسید و جلسه ای فوری برای تصمیم گیری در مورد آینده این بازیکن تشکیل خواهد شد.

گالاتاسرای جدی ترین مشتری آردا است که فقط توانایی جذب قرضی او را دارد. آردا با ورود احتمالی پائولینیو و کوتینیو، دیگر جایی در ترکیب بارسلونا نخواهد داشت و باید منتظر جدایی قریب الوقوع او باشیم.

 

دیدگاه‌ها