کد خبر : 1453859 | 22 مرداد 1396 ساعت 16:47 | 45.6K بازدید | 0 دیدگاه

روی گلزنی این ستاره رئال در نوکمپ حساب کنید

رئال مادرید امشب باید در بازی رفت سوپرکاپ اسپانیا مقابل بارسلونا در نوکمپ به میدان برود.

روی گلزنی این ستاره رئال در نوکمپ حساب کنید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با روحیه ای بسیار خوب ناشی از فتح سوپرکاپ اروپا، امشب برای یک قهرمانی دیگر به مصاف بارسا خواهد رفت.

آبی اناری ها بر خلاف رئال از لحاظ روحی پس از جدایی عجیب نیمار در شرایط ایده آلی قرار ندارند و حتی رسانه های بارسلونا امروز پوشش بسیار ضعیفی از سوپرکاپ اسپانیا داشته اند.

 

 

1234856

 

 

چشم امید رئالی ها به گلزنی در بازی امشب که به سبب رفت و برگشت بودن بازی اهمیت فراوانی دارد، در درجه اول به بیل و بنزما دوخته شده است(رونالدو احتمالا نیمکت نشین خواهد بود) اما شاید بارسلونا باید بیش از همه از آسنسیو بترسد.

ستاره جوان رئال به احتمال فراوان امشب دقایقی فرصت حضور در میدان را پیدا خواهد کرد و اگر سنت همیشگی خود را ادامه دهد، باید منتظر گلزنی او به بلوگرانا در نوکمپ باشیم.

 

آسنسیو سال گذشته با صلاحدید زیدان به تیم اول رئال اضافه شد و در اولین بازی رسمی خود برای رئال در سوپرکاپ اروپا مقابل سویا به میدان رفت. جالب اینکه او گل اول رئال را با شوتی استثنایی از 30 متری به ثمر رساند. 12 روز بعد آسنسیو در اولین بازی خود در لالیگا برای رئال موفق شد دومین گل کهکشانی ها را وارد دروازه سوسیداد کند.

آسنسیو در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان نیز موفق شد به لژیاورشو گل بزند. جالب تر اینجاست که او در نخستین بازی خود با پیراهن رئال در کوپا دل ری نیز دو گل به کولتورال لئونسا زد.

 

حال آسنسیو امشب اولین بازی خود در سوپرکاپ اسپانیا را تجربه خواهد کرد و اگر سنت قدیمی را حفظ کند، امشب باید شاهد گلزنی او به بارسلونا هم باشیم.

 

دیدگاه‌ها