کد خبر : 1453864 | 22 مرداد 1396 ساعت 16:30 | 65.5K بازدید | 0 دیدگاه

اولی هوینس:

نیمار به هیچ عنوان 222 میلیون یورو نمی ارزد

رئیس باشگاه بایرن مونیخ اقدام باشگاه پی اس جی در پرداخت 222 میلیون یورو برای جذب نیمار را زیر سوال برد.

نیمار به هیچ عنوان 222 میلیون یورو نمی ارزد

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته پس از حرف و حدیث های بسیار سرانجام پی اس جی حاضر شد 222 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد نیمار را پرداخت کرده و این فوق ستاره برزیلی را از بارسلونا به خدمت بگیرد. انتقالی رکوردشکن که مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته است.

 

 

1233753

 

 

اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ در همین رابطه به اسکای اسپورتس گفت:« 222 میلیون یورو؟ فکر نمی کنم که نیمار آن قدرها هم خوب باشد که برایش چنین رقمی پرداخت شود و او اصلا اینقدر نمی ارزد. چنین مبلغی نشانه ضعف باشگاه پی اس جی است.»

 

هوینس در مورد شورش عثمان دمبله برای پیوستن به بارسا و جریمه شدن او توسط دورتموند گفتدورتموند در این قضیه خیلی خوب و خونسردانه عمل کرد. جریمه شدن دمبله و منع حضور او در تمرین گروهی تصمیم درستی بود. دورتموند همان کاری را کرد که یک باشگاه بزرگ باید انجام دهد. فصل نقل و انتقالات به زودی تمام می شود و از 1 سپتامبر دمبله مجبور خواهد شد به خواسته باشگاه تن دهد.»

 


هوینس از داگلاس کاستا، هموطن نیمار هم انتقاد کرد. بازیکن برزیلی در این تابستان به صورت قرضی از بایرن به یووه پیوست. هوینس در این باره گفت:« کاستا در حالی که مدت کمی در بایرن حضور داشت درخواست دستمزد بیشتری داشت آن هم در حالی که اصلا خوب کار نکرده بود.»

دیدگاه‌ها