کد خبر : 1453871 | 22 مرداد 1396 ساعت 17:42 | 76.1K بازدید | 1 دیدگاه

پایان محمد انصاری در قلب دفاعی

با بازگشت سیدجلال حسینی و پایان دوران مصدومیت کاپیتان، به نظر می رسد محمد انصاری نیز به روزهای پایانی حضورش در قلب دفاعی نزدیک شده است.

پایان محمد انصاری در قلب دفاعی

به گزارش "ورزش سه"، محمد انصاری که در لیگ پانزدهم با درخشش جالب توجهی در سمت چپ دفاعی پرسپولیس به موفقیت بزرگی در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ دست یافت و در ادامه نیز پیراهن تیم ملی را به دست آورد، در فصل شانزدهم با نظر سرمربی کروات سرخپوشان به قلب دفاعی رفت تا زوج سیدجلال حسینی را در این پست شکل دهد. حضوری که موفقیت بزرگی نیز برای او در پی داشت و توانست در کنار دیگر بازیکنان تیمش عنوان برترین خط دفاعی را به پرسپولیس اختصاص دهد.


در فصل هفدهم اما برانکو ایوانکوویچ با جذب شجاع خلیل زاده به دنبال استحکام این خط تیمش بود. سرمربی کروات پرسپولیس قصد داشت با جذب این مدافع، محمد انصاری را به سمت چپ دفاعی برده و ضعف‌های تیمش را در این جناح بپوشاند که در ادامه با مصدومیت سیدجلال حسینی برنامه او با تاخیر مواجه شد. اکنون و با آمادگی سیدجلال حسینی به نظر می رسد برانکو ایوانکوویچ از دیدار برابر سیاه جامگان تغییرات مدنظرش در خط دفاعی را شکل دهد و انصاری را به سمت چپ ببرد تا او بعد از یک فصل و اندی بار دیگر به پست تخصصی‌اش بازگردد.

دیدگاه‌ها