کد خبر : 1453882 | 22 مرداد 1396 ساعت 18:20 | 37.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

وقتی نوکمپ موردعلاقه رونالدو و برنابئو محبوب مسی است

رونالدو در ال‌کلاسیکوهای نوکمپ به راحتی گلزنی می‌کند و آمار بهتری نسبت به لیونل مسی دارد. برعکس همین موضوع را در برنابئو شاهد هستیم.

وقتی نوکمپ موردعلاقه رونالدو و برنابئو محبوب مسی است

به‌ گزارش "ورزش سه"، دوباره لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برابر هم قرار خواهند گرفت. دو فوق ستاره فوتبال جهان در ال‌کلاسیکوی دیگری حضور خواهند داشت و قدرت خود را به هم نشان خواهند داد. این اتفاق در نخستین تقابل رسمی رئال مادرید و بارسلونا در این فصل رخ خواهد داد. نوکمپ میزبان بازی رفت سوپرکاپ اسپانیا در سال 2017 است.

مسی برابر هوادارانش بازی خواهد کرد اما رونالدو نیز در یکی از ورزشگاه‌های محبوبش به میدان می‌رود.

 

 

1234869

 

 

مهاجم پرتغالی نوکمپ را دوست دارد. او در 13 بازی‌اش در این ورزشگاه با پیراهن رئال 10 گل به ثمر رسانده است. به عبارتی رونالدو در هشت بازی از 13 ال‌کلاسیکو در بارسلونا گلزنی کرده است (61 درصد بازی‌ها). فوق ستاره رئال مادرید در نوکمپ بهتر از مسی بوده است. مهاجم آرژانتینی در خانه و برابر رئال تنها 9 گل در 15 بازی به ثمر رسانده است. او در پنج بازی از 15 دیدار توانسته گلزنی کند (33 درصد بازی‌ها).

 

زمانی که ال‌کلاسیکو در مادرید برگزار می‌شود شرایط کاملا متفاوت است. مسی در سانتیاگو برنابئو حکمرانی می‌کند. مهاجم آرژانتینی در 17 بازی 14 گل به ثمر رسانده است (0.8 گل در هر بازی). از طرفی رونالدو در 13 ال‌کلاسیکو تنها پنج بار گلزنی کرده است (0.4 گل در هر بازی). با این حال بامداد فردا ال‌کلاسیکو در نوکمپ برگزار خواهد شد؛ جایی که رونالدو برتری دارد.

 

 

1234866

 

 

دیدار فردا بیست و هشتمین ال‌کلاسیکو با حضور دو ستاره آرژانتینی و پرتغالی است. مسی در این بخش برتری دارد. او توانسته به همراه تیمش ۱۳ بار رئال مادرید را شکست دهد. در مقابل رونالدو تنها هفت بار طعم پیروزی را چشیده است. اگر مهاجم پرتغالی بتواند بازی خوبی را به نمایش بگذارد، پیروزی رئال قابل تصور خواهد بود. در مجموع او از 27 ال‌کلاسیکو در 14 بازی گلزنی کرده است (52 درصد). از طرفی مسی در 14 بازی از 34 ال‌کلاسیکوی خود گلزنی کرده است (41 درصد بازی‌ها).

 

 

1234867

 

 

سوپرکاپ؛ جام مورد علاقه مسی

بهترین گلزن و بیشترین تجربه حضور در این رقابت‌ها به مهاجم بارسلونا اختصاص دارد.

مسی در 15 بازی 12 گل به ثمر رسانده است. او همچنین دومین بازیکن برتر در پاس گل (چهار) است. لوییس فیگو با شش پاس گل در صدر قرار دارد. مسی در رقابت این فصل می‌تواند هفتمین جام قهرمانی‌اش را بالای سر ببرد و از رکورد ویکتور والدس و ژاوی با شش قهرمانی پیشی بگیرد. در مقابل، رونالدو آمار درخشانی در این زمینه ندارد. او سه بار سوپر جام را تجربه کرد و تنها یک بار برابر بارسلونا در سال 2012 جام قهرمانی را بالای سر برد.

دیدگاه‌ها