کد خبر : 1453889 | 22 مرداد 1396 ساعت 18:49 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

نخستین دوره "جام ریاست فدراسیون جهانی" آسیا

مهدی جلالی بر سکوی قهرمانی ایستاد

مهدی جلالی هوپوگوش وزن پنجم کشورمان در نخستین دوره جام ریاست فدراسیون جهانی آسیا با 4 پیروزی متوالی موفق شد گردن آویز طلا را به تصاحب خویش در آورد.

مهدی جلالی بر سکوی قهرمانی ایستاد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، نخستین دوره مسابقات "جام ریاست فدراسیون جهانی" آسیا (G2) در رده سنی جوانان و بزرگسالان از روز گذشته (شنبه) در سالن "یونیورسال" تاشکند آغاز و امروز (یکشنبه) به پایان می‌رسد.



مهدی جلالی تکواندوکار وزن 74- کیلوگرم کشورمان در نخستین دیدار به مصاف «ابدوسمات لس» از قزاقستان رفت و 26 بر 18 پیروز شد. در گام دوم رو در روی «کایرات ساریم ساکوف» قزاق دارنده مدال برنز قهرمانی جهان 2017، برنز بازی‌های آسیایی 2014 و برنز قهرمانی آسیا 2012 قرار گرفت و نتیجه را 5 بر صفر به پایان رساند.



جلالی در مرحله نیمه نهایی «پاول یفرمو» هوگوپوش قزاقستان را 6 بر یک شسکت داد و فینالیست شد. مهدی در فینال توانست «چنگ هائو چانگ» از چین تایپه را 8 بر 4 از پیش رو بردارد و بر سکوی قهرمانی بایستد.



هدایت این تیم برعهده «فریبرز عسکری» به عنوان سرمربی و «علی محمد بسحاق» به عنوان مربی می‌باشد.



گفتنی است؛ مسابقات "جام ریاست فدراسیون جهانی" در منطقه آسیا G2 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 20،‌ 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

دیدگاه‌ها