کد خبر : 1453907 | 22 مرداد 1396 ساعت 19:53 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

شجاعی نایب قهرمان شد

زهرا شجاعی تکواندوکار وزن 62- کیلوگرم کشورمان با سه پیروزی و یک شکست موفق شد عنوان نایب قهرمانی نخستین دوره مسابقات ریاست فدراسیون جهانی آسیا را به خود اخصاص دهد.

شجاعی نایب قهرمان شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، نخستین دوره مسابقات "جام ریاست فدراسیون جهانی" آسیا (G2) در رده سنی جوانان و بزرگسالان از روز گذشته (شنبه) در سالن "یونیورسال" تاشکند آغاز و امروز (یکشنبه) به پایان می‌رسد.

زهرا شجاعی نماینده وزن پنجم کشورمان ابتدا «آسل یرسولطان» نماینده میزبان را 24 بر 3 از پیش رو برداشت، سپس رو در روی «سوکینا ال آئونی» نماینده مراکش قرار گرفت و با نتیجه 17 بر 8 به برتری رسید. او در ادامه و در مرحله نیمه نهایی به مصاف نماینده قزاقستان رفت و در راند طلایی به برتری رسید.

شجاعی در فینال این رقابت‌ها با «بوئیو پارک» از کره‌جنوبی دارنده مدال برنز قهرمانی نوجوانان آسیا 2015 مبارزه کرد و در حالیکه یک دقیقه تا پایان پیکارها فرصت باقی مانده بود آسیب دید و نتیجه را 13 بر 9 واگذار کرد تا مدال نقره این رقابت‌ها را به نام خود ثبت نماید.

هدایت این تیم برعهده «مهرو کمرانی» به عنوان سرمربی، «فاطمه صفرپور» و « ریحانه فولادی» به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ مسابقات "جام ریاست فدراسیون جهانی" در منطقه آسیا G2 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 20،‌ 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

دیدگاه‌ها