کد خبر : 1454043 | 23 مرداد 1396 ساعت 10:55 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

بولت: اصلا به بازگشت فکر نمی کنم

اوسین بولت، بهترین دونده سرعت تاریخ، علی رغم پایان غم انگیز دوران حرفه ای اش، تاکید کرد که امکان ندارد خداحافظی اش را پس بگیرد.

بولت: اصلا به بازگشت فکر نمی کنم

به گزارش "ورزش سه"، برنده 9 مدال طلا المپیک که یک مدال طلایش به علت دوپینگ هم تیمی اش از او گرفته شد، در آخرین مسابقه دوران حرفه ای اش با مصدومیت روبرو شد و در فاصله چند متر تا خط پایان، به علت مصدومیت همسترینگ زمین خورد و از رسیدن به مدال بازماند.

 

1234830

 


چند روز پیش از آن هم بولت در مسابقه دو 100 متر بر خلاف همیشه نتوانست به عنوان نفر اول از خط پایان بگذرد و به مدال برنز رسید. حال او از حال و هوایش پس از خداحافظی از میادین صحبت کرد.


او گفت:" خیلی تلخ است که حالا باید این ورزش را کنار بگذارم. من با هواداران و هم تیمی ها خداحافظی کردم."


او در پاسخ به اینکه احتمال بازگشتش به میادین وجود دارد گفت:" خیلی ها را دیده ام که بازنشسته شده اند و بعد مدتی بازگشته اند ولی اوضاع را بدتر کرده و فقط خود را شرمگین کرده اند. من یکی از آنها نخواهم بود."


بولت درباره ناکامی اخیرش گفت:" فکر نمی‌کنم ناکامی در یک رقابت بخواهد دستاورد من را تغییر دهد. به خاطر دارم که بعد شکست در مسابقه 100 متر، یکی گفت:«اوسین بولت نگران نباش، محمد علی هم آخرین دیدار بوکسش را باخت بنابراین نمی‌خواهد خیلی ناراحت شوی». من سال به سال و در طول دوران ورزشی ام، خودم را ثابت کردم. داشتم از همه چیز خداحافظی می‌کردم، نزدیک بود گریه کنم. خیلی نزدیک بود ولی جلوی آن را گرفتم."

دیدگاه‌ها