کد خبر : 1454427 | 25 مرداد 1396 ساعت 09:32 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

تابش: اولتیماتوم به کرانچار صحت ندارد

قائم‌مقام سپاهان تاکید کرد که این باشگاه هیچ اولتیماتومی به زلاتو کرانچار نداده است.

تابش: اولتیماتوم به کرانچار صحت ندارد

مسعود تابش در مصاحبه با "ورزش سه"، در خصوص شرایط فعلی سپاهان و عملکرد ضعیف این تیم در 3 بازی ابتدایی گفت:‌ ما در بازی‌های گذشته چند بازیکن آسیب‌دیده داشتیم که این موضوع برای سپاهان مشکل ایجاد کرد. از طرفی تیم ما دچار تغییراتی نسبتا زیادی شده و بازیکنان نیاز به زمان دارند تا به صورت کامل با یکدیگر هماهنگ شوند. ما امیدوار هستیم در هفته‌های آینده نتایج بهتری بگیریم.

 

تابش ادامه داد: ما می‌توانستیم مقابل پارس جنوبی به پیروزی برسیم ولی متاسفانه داور اشتباهاتی داشت که به ضررمان تمام شد. برای ما یک پنالتی گرفته نشد و دروازه بان حریف هم باید در نیمه اول اخراج می‌شد که این اتفاق رخ نداد. یک پنالتی هم برای حریف گرفتند که جای بحث داشت. ما نمی‌خواهیم همه چیز را به داوری ربط بدهیم و مطمئن هستیم که شرایط تیم بهتر خواهد شد.

 

تابش در قسمت دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: مطمئنا سپاهان در هفته‌های آینده تیم بهتری خواهد شد و امیدوارم که در بازی با ذوب آهن بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و اولین برد فصل را در دربی اصفهان به دست بیاوریم. البته ذوب آهن هم تیم خوبی است و کار آسانی در پیش نداریم ولی مطمئنا در زمین حریف دنبال برد هستیم.

 

تابش در این خصوص که می‌گویند باشگاه سپاهان تا هفته پنجم به کرانچار اولتیماتوم داده است تاکید کرد: اولتیماتوم به کرانچار به هیچ عنوان صحت ندارد به هر حال او کار خودش را انجام می‌دهد و گفتم که تیم ما نیاز به زمان دارد. قطعا شرایط سپاهان بهتر خواهد شد.

دیدگاه‌ها