کد خبر : 1454435 | 25 مرداد 1396 ساعت 10:01 | 29.5K بازدید | 0 دیدگاه

رسانه‌های عراق مدعی شدند

باشگاه‌های ایرانی مهمان افتتاحیه ورزشگاه‌های عراق

روسای فدراسیون فوتبال عراق مدعی شدند در تفاهم نامه ای با همتایان ایرانی خود برای سفر سه باشگاه بزرگ ایران به این کشور برای افتتاح ورزشگاه های جدید به توافق رسیدند.

باشگاه‌های ایرانی مهمان افتتاحیه ورزشگاه‌های عراق

به گزارش "ورزش سه"، یکی دو سالی می شود موضوع سفر تیم ملی ایران به عراق برای افتتاح یکی دو ورزشگاه تازه تاسیس این کشور از جمله ورزشگاه مدرن کربلا نقل محافل فوتبالی دوکشور شده بود اما هیچ گاه این موضوع رسمی نشد تا این که حالا خبر می رسد سران فوتبال دو کشور برای برگزاری دیدارهای دوستانه میان باشگاه های بزرگ و پرطرفدار در راه افتتاحیه رسمی ورزشگاه های جدید عراق تفاهم نامه ای به امضا رسانده اند.


بنا به اعلام یکی دو رسانه عراقی روسای فدراسیون فوتبال دو کشور برای سفر حداقل سه تیم بزرگ فوتبال ایران به خاک عراق در پی لغو ممنوعیت میزبانی این کشور از سوی فیفا به تفاهم رسیده اند. موضوعی که عبدالحسین عبطان رئیس فدراسیون فوتبال عراق آن را تایید  و با اشاره به ملاقات خود با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت:« در تدارک برنامه‌ریزی برای برگزاری 3 بازی دوستانه تیم‌های فوتبال عراقی و ایرانی در ورزشگاه‌های عراق پس از رفع ممنوعیت از سوی فیفا هستیم».


پیش از رسانه‌های ورزشی عراق و وزیر ورزش این کشور از برگزاری بازی‌ دوستانه استقلال تهران با تیم نیروی هوایی عراق خبر داده بود که حالا با این ادعا هیچ بعید نیست تیم های همچون پرسپولیس، سپاهان و حتی صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی هم در هفته های آتی مسافر عراق شوند تا در افتتاحیه رسمی ورزشگاه های این کشور جنگ زده به میدان بروند.

دیدگاه‌ها