کد خبر : 1454447 | 25 مرداد 1396 ساعت 10:59 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

والیبال دانشجویان در مسابقات جهانی

دانشجویان تیم والیبال پیام نور وارد دهکده بازی های بیست ونهمین دوره بازی های یونیورسیاد شدند.

والیبال دانشجویان در مسابقات جهانی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از برنا، سرپرست تیم ملی  والیبال دانشجویان در گفتگو با برنا عنوان با هدف کسب مدال پا این دوره از رقابت ها گذاشته ایم وامیدواریم که بتوانیم برای اولین بار  والیبال در این آوردگاه بزرگ کسب مدال نماید و دل ملت رشید ایران را شاد کنند.

 

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور در خصوص ترکیب افزود: قاسم کارخانه ، فرهاد پیروت پور ، علی یوسف پور ، امیر علی محمد فتحعلی ، آرمین رنجبر ، محمد فلاح ، بهزاد حیدری شاهی ، محمدرضا موذن ، هادی برشان ، سعید شیرود قربانی ، اکبر ولایی ، محمد طاهر وادی بازیکنان تیم اعزامی راتشکیل می دهند آقایان آرمات،  منظمی، یارقلی ومهرانپور کادر فنی این تیم را تشکیل می دهند.


عضو هیات ریسه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاه در ادامه افزود امروز صبح بعد از تمرین کار با وزنه، عصریک جلسه  تمرین کار باتوپ را پشت سر خواهند گذاشت وانشالله فردا عصر راس ساعت ۱۷ به وقت محلی در یک دیدار تدارکاتی به مصاف نماینده کشور اکرین می روند تا با شرایط محیطی سازگاری بهتری پیدا کنند.

 

1235374


 دکتر عبدالمهدی نصیرزاده گفت: تیم ملی والیبال دانشجویان که  با حمایت و پشتیبانی اداره کل تربیت بدنی  دانشگاه پیام نور به این رقابتها شده است که قرار است از 28 مرداد تا 8 شهریور در کشور چین تایپه در گروه Dرقابت ها به مصاف نمایندگانی  از کشورهای قبرس ،سویس ،کانادا ،آرژانتین و امارات برود  شود.


وی در پاسخ به این سوال که چه کشورهایی حریف نماینده کشورمان هستند افزود همه تیم کشورهای شرکت کننده با تمام توان وارد این دوره از مسابقات شده اند که این نشان از اهمیت این رویدادها در بین کشورهای جهان دارد وواقعا نمی شود هیچ کشوری را دست کم گرفت منتها به نظر می رسد نمایندگان کشورهای روسیه ،اوکرین ،آمریکا، کانادا ،آرژانتین وچین تایپه نسبت به سایر رقبا قوی تر می باشند.

دیدگاه‌ها