کد خبر : 1454464 | 25 مرداد 1396 ساعت 12:08 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

مربی جدید تیم ملی تنیس مشخص شد

مربی تیم ملی تنیس برای حضور در بازی‌های داخل سالن آسیا مشخص شد.

مربی جدید تیم ملی تنیس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، پس از این که سعید احمدوند از سمت خود به عنوان سرمربی تیم ملی تنیس استعفا داد، فدراسیون جایگزین او را در تیم ملی مشخص کرد.

 

مجید شایسته رییس فدراسیون تنیس  در مورد جانشین احمدوند،‌ گفت: سیف‌الله بهزادپور به عنوان مربی تیم ملی تنیس را در بازی‌های داخل سالن آسیا همراهی می‌کند. او قبلا کمک احمدوند بوده و در تمامی رقابت‌ها هم در کنار تیم ملی حضور داشته است از این رو قرار است در بازی‌های داخل سالن آسیا تیم ملی تنیس را همراهی کند.

 

شایسته ادامه داد: پس از پایان بازی‌ها جلسه‌ای برگزار می‌کنیم و در آن سرمربی تیم ملی برای مسابقات دیویس کاپ مشخص می‌شود.

 

او هم‌چنین ترکیب تیم ملی تنیس را برای بازی‌های داخل سالن را مشخص کرد و گفت: حمیدرضا نداف و امیروالا معدنچی برای ایران بازی می‌کنند. برای تیم ملی دختران هم قرار است مسابقه انتخابی برگزار شود و تا یک‌شنبه هفته آینده ترکیب مشخص می‌شود. دلیل این که انتخاب تیم ملی دختران زمان می‌برد این است که صدف صادق‌وزیری و غزاله پاک باطن برای تحصیل در خارج از کشور هستند و نمی‌توانند در آن زمان که بازی‌ها برگزار می‌شود تیم ملی را همراهی کنند و ان‌شاءالله از وجودشان در مسابقات بعدی استفاده می‌کنیم.

 

رییس فدراسیون تنیس در پاسخ به این پرسش که امکان کسب مدال در بازی‌های داخل سالن آسیا برای ایران وجود دارد یا خیر؟ تصریح کرد: طبیعتا امکان کسب مدال نداریم و اولین دوره است که در بازی‌های داخل سالن شرکت می‌کنیم. تجربه بسیار خوبی برای تنیس‌بازان محسوب می‌شود و باید از وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک تشکر کرد که شرایط حضور تنیس ‌بازان را در بازی‌های داخل سالن آسیا فراهم کردند.

دیدگاه‌ها