کد خبر : 1454480 | 25 مرداد 1396 ساعت 13:06 | 43.8K بازدید | 0 دیدگاه

انتقام به سبک مرد کروات؟

برانکو اینبار حساب و کتاب نمی‌کند

شکست پرسپولیس در آخرین هفته لیگ برتر در فصل شانزدهم برابر سیاه جامگان باعث شد تا نماینده مشهد در لیگ هفدهم نیز حاضر شود.

برانکو اینبار حساب و کتاب نمی‌کند 

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ در آخرین هفته از لیگ برتر فصل گذشته و در حالی که صبای قم و سیاه جامگان برای عدم سقوط می‌جنگیدند برابر شاگردان اکبر میثاقیان قرار گرفت و در نهایت اختتامیه لیگ را با شکست به پایان رساند.


تیم برانکو که قهرمانی زودهنگام لیگ را با فاصله 9 امتیازی نسبت به رقبا جشن گرفته بود، در این دیدار بیشتر از بازیکنان ذخیره و نیمکت نشین خود سود برد و این مساله البته مدتی باعث حاشیه و انتقاد از سوی رقبا برای او شد. این در حالی بود که سرمربی کروات سرخپوشان به واسطه دیدار حساس تیمش در لیگ قهرمانان آسیا و نیاز مبرم به استراحت شاگردان تاثیرگذار از حساب و کتاب خاص خود خبر داد و اینکه نمی‌تواند ریسک مصدومیت نفرات اصلی تیمش را به جان بخرد. اتفاقی که در همان بازی نیز باعث از دست دادن کمال کامیابی نیا شد و این بازیکن که در نیمه دوم به میدان رفته بود در برخورد با بازیکن سیاه جامگان دچار مصدومیت کتف شد تا با شرایط بدی پا به جدال با لخویا بگذارد.


اکنون شرایط متفاوت است و برانکو برای اینکه خیال شاگردانش از لیگ در هفته‌های ابتدایی آسوده شود، به دنبال چهارمین پیروزی و 12 امتیاز شدن تیمش است تا انتقام آخرین شکست داخلی خود را نیز بگیرد. برانکو در نشست خبری نیز در این خصوص گفته بود که شرایط آن دیدار کاملا متفاوت بود و دلیلی ندارد بخواهد برای این بازی تیمش را با احتیاط و حساب و کتاب به میدان بفرستد و همان فلسفه همیشگی برای پیروزی را دنبال خواهد کرد.

دیدگاه‌ها